چیدمان استاندارد آشپزخانه ویلای شمال

آشپزخانه یکی از فضاهای پرتردد در خانه به شمار می رود و تمامی افراد خانواده در آن رفت و آمد دارند. با توجه به کاهش اندازه ی خانه ها این فضا نیز کوچکتر شده و در نتیجه چیدمان مناسب وسایل در آن اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

چیدمان مثلث طلایی برای قرار دادن اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال یکی از استاندارهایی است که برای چیدن این سه وسیله در آشپزخانه می تواند بسیار مفید باشد. پیشنهاد می شود که یخچال فریزر در ورودی آشپزخانه، و اجاق گاز در نزدیکی محل غذا خوردی در آشپزخانه قرار گیرد. سینک هم در جایی که با این دو عنصر تشکیل یک مثلث را دهند قرار می گیرد. امروزه که آشپزخانه ها کوچک شده اند، رعایت استاندار مثلث طلایی دشوار شده است و بیشتر در خانه های بزرگ می توان این اصل را رعایت کرد. ویلاهای ساخته شده در شمال در متراژهای بزرگ ساخته می شوند و آشپزخانه ها نیز متراژشان بزرگ است. اگر اقدام به خرید ویلا در شمال کرده اید می توانید این قانون را در آشپزخانه ی ویلای خود رعایت کنید.

 

 

قوانین دیگری نیز برای قرار دادن وسایل در آشپزخانه وجود دارند از جمله اینکه اجاق گاز نباید در کنار پنجره قرار گیرد و برای تهویه ی هوا باید از هود استفاده کرد.

فضای نگهدارنده یکی دیگر از بخش های آشپزخانه است که برای نگهداری مواد غذایی خشک در آشپزخانه به کار می رود. فضای نگهدارنده بهتر است در کنار محل قرار گیری یخچال فریزر قرار گیرد تا دسترسی به مواد غذایی در زمان سریعتری صورت پذیرد.

فضاهای کناری نیز جزء فضاهایی هستند که برای قرار دادن وسایل مختلف، بسیار در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. تعبیه ی کابینت در کنار اجاق گاز می تواند برای راحتی کار هنگام آشپزی بسیار مفید باشد. همچنین می توان از این کابینت برای قرار دادن وسایل برقی همچون همزن، آسیاب برقی و .. استفاده کرد.

 

 

ویلاها در شمال در متراژ بالا ساخته می شوند و دست شما برای چیدمان لوازم در آشپزخانه باز است. اگر اقدام به خرید ویلا در نوشهر یا خرید ویلا در نمک آبرود کرده اید می توانید با به کار گیری اصول چیدمان آشپزخانه از فضای آشپزخانه ی خود به صورت کاراتر استفاده کنید.

چیدمان درست آشپزخانه موجب استفاده ی راحت تر از این فضا می شود. لوازم در آشپزخانه باید به گونه ای قرار گیرند که دسترسی به آن ها به آسانی صورت پذیرد و شخص نیاز به جابه جایی زیاد برای برداشتن وسایل نداشته باشد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه