کدام شهرهای شمالی برای خرید ویلا مناسب هستند؟

یکی از خبرهایی که در روزهای تعطیل و آخر هفته ها بسیار آن را شنیده ایم و دیده ایم، ترافیک منتهی به جاده های شمالی است و گاهی آنقدر حجم ترافیک زیاد است که یک مسیر 4 ساعته را باید طی مدت 20 ساعت طی نمود. شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا این جاده همواره شاهد این حجم از ترافیک در طول سال است. جذابیت شهرهای شمالی و گردشگران تنها دلیل این اتفاق نیست و می توان گفت افزایش جمعیت غیر بومی که صاحب ویلا در شمال هستند دلیل اصلی این مسئله است. شاید گمان کنید که خوب شمال اشباع شده و خرید ویلا در شمال دیگر جالب نیست؛ هر چند این حرف کمی درست است اما باید بدانید که این قضیه درباره ی همه ی شهرهای شمالی صادق نیست و هنوز بسیاری از شهرهای شمالی پتانسیل رشد را دارند.

 

 

آب و هوای معتدل و مرطوب، جاذبه های گردشگری، هوای پاک، دریا و جنگل همه و همه دست به دست هم داده اند تا هر فردی را راهی این شهرها کنند. ویژگی هایی که عنوان شدند ویژگی های کلی بیشتر شهرهای شمالی است و چیزی که این شهرها را از هم متمایز می کند میزان امکانات شهری و ظرفیت پذیرش افراد غیر بومی در آن شهر است.

 

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که کدام شهر شمالی برای خرید ویلا مناسب است باید بگوییم که بسیاری از شهرهای استان مازندران همچون کلارآباد، متل قو، نمک آبرود، رامسر، نوشهر، نور، چمستان، رویان، محمودآباد و بابلسر جزو شهرهایی هستند که از استقبال خوبی بین سرمایه گذاران و گردشگران بهره برده اند و خرید ویلا در نوشهر ، نور یا سایر شهرهای عنوان شده می تواند بسیار مناسب باشد.

 

کلارآباد یکی از شهرهایی است که امروزه برای خرید ویلا بسیار مورد توجه قرار گرفته و می توان تنوع قیمت زیادی را در ویلاهایی که در این منطقه ساخته می شوند شاهد بود. برای خرید ویلا در کلارآباد باید توجه کنید که این شهر زمین های جنگلی و کشاورزی بسیاری دارد که جزء بافت مسکونی نیستند و ممکن است برخی از افراد اقدام به ساخت غیر مجاز ویلا در این زمین ها نمایند. برای خرید ویلا در این مناطق باید سند ویلا و مجوز های ویلا را به دقت بررسی نمایید.

شمال علاوه بر اینکه یک مکان مناسب برای گذراندن اوقات فراغت است یک مکان مناسب برای سرمایه گذاری نیز به شمار می رود. خرید ویلا در شمال می تواند یک فرصت مناسب برای همه ی افراد باشد و یک سرمایه گذاری امن و پربازده است.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه