کدام شهرها برای خرید ویلا و سرمایه گذاری مناسبند؟

هدف افراد از خرید ویلا در شمال متفاوت است. بسیاری از افراد اقدام به خرید ویلا در کلارآباد، خرید ویلا در متل قو و دیگر مناطق شمالی می کنند تا در روزهای تعطیل سال در محیطی آرام به استراحت و تفریح بپردازند. اما برخی دیگر هدف سرمایه گذاری را نیز در کنار این هدف جای می دهند و با یک تیر دو نشان می زنند. اما باید توجه داشته باشید کدام شهرها و مناطق شمالی برای سرمایه گذاری مناسب می باشند. در این مقاله به معرفی بهترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا می پردازیم.

 

 

زمانی که خریداران ویلا با هدف سرمایه گذاری و افزایش ارزش تصمیم به خرید ویلا می گیرند، با وسواس بیشتری مناطق و شهرهای شمالی را بررسی می کنند تا در نهایت منطقه ای را انتخاب کنند که هم دارای آب و هوای مطبوع داشته باشد و هم به لحاظ موقعیت مکانی، رو به رشد و پیشرفت باشد. در بین استان های شمالی، استان مازندران نسبت به استان های گیلان و گلستان بیشترین توریست و گردشگر را دارد. از مهم ترین دلیل این امر می توان به مسافت کم این استان تا تهران و همچنین راه های دسترسی متفاوت اشاره کرد. همچنین در اکثر شهرهای استان مازنداران جنگل و دریا در فاصله کمی از یکدیگر قرار گرفته اند و طبیعتی را بوجود آورده که در دیگر استان ها نظیرش را نخواهید یافت.

 

متل قو، کلارآباد، چمستان را می توان از بهترین شهرهای شمالی برای خرید ویلا و سرمایه گذاری دانست. چرا که این شهرها آینده بهتره پیش رو دارند و هنوز ظرفیتشان برای ساخت و ساز و خرید و فروش ویلا اشباع نشده است. شما با سرمایه گذاری در شهرهایی که در ابتدای مسیر پیشرفت و توسعه هستند، می توانید یک سرمایه گذاری هوشمندانه را رقم بزنید. سرمایه گذاری در این مناطق تنها به خرید ویلا محدود نمی شود. شما با خرید زمین در این مناطق نیز می توانید به سود خوبی دست یابید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه