کسب و کار مردم در شمال کشور

شهرهای شمالی از دیرباز مورد توجه مسافران و گردشگران بوده است و همواره جز مناطقی است که در اولویت سفر افراد قرار دارد. ورد گردشگران به شهرهای شمالی باعث شد فرهنگ های اقتصادی مختلفی به این مناطق ورود پیدا کند و کسب و کار مردم توسعه یابد. کسب و کارهایی که امروزه از رونق بیشتری در این مناطق برخوردار است، عبارت است از: خرید و فروش ویلا در شمال، خرید و فروش زمین در شمال، رستوران، کشاورزی و دامداری، عرضه محصولات محلی و سنتی در بازارها و … .

 

خرید ویلا در نوشهر، رویان، متل قو و … باعث شده تعدادی زیادی از افراد با تجربه و متخصص به ساخت و ساز ویلا در شمال روی آورند و خرید و فروش ویلا در شمال را به عنوان شغل برگزینند. چرا که مسکن اولین نیاز افرادی است که به شمال مهاجرت و مسافرت می کنند و با توجه به افزایش مهاجرت افراد به شهرهای شمالی، این شغل به عنوان یکی از بهترین و پرسودترین شغل ها در شمال کشور شناخته شده است.

 

خرید زمین در نوشهر و در سایر شهرهای شناخته شده و برند شمالی، به عنوان یکی از گزینه های مهم سرمایه گذاری در شمال مطرح می باشد. زمین های موجود در شمال کشور، عموما دارای دو کاربری مسکونی و کشاورزی می باشد. برای سرمایه گذاری در بخش خرید و فروش زمین در شمال، باید زمین را به لحاظ موقعیت جغرافیایی، نوع کاربری، سند و … بررسی کنید تا سود خوبی از این کسب و کار بدست آورید.

 

 

وجود رستوران در شمال یکی از کسب و کارهایی است که اخیرا رونق فراوانی یافته است. غذاهای محلی شمال کشور طرفداران زیادی دارد. بنابراین اگر در رستوران خود به طبخ غذاهای محلی بپردازید می توانید مورد توجه گردشگران و توریست ها قرار بگیرید.

 

 

عرضه محصولات و مواد غذایی ارگانیک نظیر سبزیجات محلی، زیتون، ماهی و …، صنایع دستی مانند سبد و لوازم حصیری و … در بازارهای محلی شمال یکی از کسب و کارهای رایج افراد در شهرهای شمالی می باشد.

 

شرایط اقلیمی شمال کشور و وجود زمین های کشاورزی فراوان باعث شده تعدادی از افراد از گذشته تاکنون به کشاورزی، کاشت برنج، کاشت مرکبات و … بپردازند و این کار را به عنوان شغل اصلی خود برگزینند. همچنین یکی دیگر از شغل هایی که در کنار کشاورزی رونق دارد، دامپروری می باشد.

 

 

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه