فرصت های سرمایه گذاری در رویان

رویان شهری ساحلی در حاشیه ی دریای خزر می باشد، از جنوب به رشته کوه های البرز متصل است و دو شهر نور و نوشهر را به هم متصل می کند. نام قدیمی این شهر “علمده” بوده است. رویان به لحاظ آب و هوایی جزو مناطق معتدل و مرطوب شناخته می شود و همین مسئله موجب شده تا کشاورزی و به ویژه کاشت برنج مورد توجه مردم این منطقه باشد.

 

پارک جنگلی شهر رویان جزء مکان هایی است که شهرداری رویان اقدام به ساخت آن کرده است. این پارک جنگلی به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع و همچنین با پوششی که درختان زیبا و تنومند در آن ایجاد کرده اند هر ساله میزبان گردشگران و مسافرین زیادی است که نخستین نیاز این مسافران تهیه ی ویلا در رویان می باشد بنابراین خرید زمین در رویان به عنوان یک سرمایه گذاری امن برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در شمال هستند، محسوب می شود.
رویان به دلیل بهره مندی همزمان از دو نعمت دریا و جنگل موجب جلب توجه گردشگران زیادی در منطقه شده است و افزایش رونق اقتصادی و افزایش خرید و فروش ویلا در رویان را به همراه داشته است.

افزایش خرید و فروش زمین در رویان به خاطر جاذبه های گردشگری و توریست پذیر بودن آن رو به افزایش است پس اگر شما به دنبال سرمایه گذاری در شمال هستید خرید و فروش زمین در رویان می تواند یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری باشد زیرا خرید زمین در رویان به دلیل توجه گسترده به این منطقه به عنوان ریسک مالی محسوب نمی شود و ساخت و ساز در رویان از رونق بالایی برخوردار است.
در نهایت با توجه به مطالب ذکر شده برای یک سرمایه گذاری امن در شمال، شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید زمین در رویان کنید و رویان را به عنوان مقصد سرمایه گذاری خود انتخاب نمایید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه