فرصت های سرمایه گذاری در سرخرود

شهر سرخرود در استان مازندران و به دو شهر محمود آباد از غرب و شهر فریدون کنار از شرق متصل است، تا قبل از سال 1375 سرخرود با دو بخش، تحت عنوان سرخرود شرقی و سرخرود غربی شناخته می شد اما بعد از آن با یک نام واحد به نام سرخرود آمارگیری شد.

 

علت نام گذاری این گونه توصیف شده است: “آبی که از رودخانه ی هراز به سمت مناطق پایین تر جاری می شد در میانه ی راه گل آلود شده و رنگی شبیه رنگ سرخ به خود می گرفت” از این رو مردم منطقه آن را سرخرود نامیدند.
شواهد نشان می دهد شهر سرخرود به نسبت شهر محمود آباد از قدمت بیشتری برخوردار است.
شهر سرخرود دارای ساحل شنی زیادی است شغل بیشتر افراد منطقه کشاورزی، باغداری، ماهیگیری و شکار پرندگان وحشی است و یکی از مناظر زیبا در این شهر مشاهده ی فرآیند تورکشی و ماهیگیری می باشد.
یکی از دلایلی که شهر سرخرود مورد توجه گردشگران زیادی است مهاجرت “قوهای آواز خوان” در فصل زمستان به این منطقه می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

 

افراد زیادی در این فصل برای غذا دادن به قوها و لذت بردن از زیبایی منطقه به این شهر سفر می کنند.
توجه گردشگران به منطقه موجب رونق اقتصادی منطقه شده و فرصت های سرمایه گذاری در شمال ایجاد کرده است؛ یکی از این فرصتهای سرمایه گذاری خرید و فروش زمین در سرخرود می باشد که می توان از آن به عنوان یک سرمایه گذاری پربازده یاد کرد.
شهر سرخرود به خاطر وجود مناظر طبیعی زیبا مورد توجه گردشگران زیادی است و از این روی به عنوان یک مکان مناسب برای سرمایه گذاری در شمال محسوب می شود که یکی از این سرمایه گذاری ها می تواند در غالب خرید و فروش ویلا در سرخرود باشد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه