فرصت های سرمایه گذاری در محمودآباد

شهر ساحلی محمودآباد جزو شهرهای غربی استان مازندران می باشد که به لحاظ موقعیت مکانی از جایگاه استراتژیکی برخوردار می باشد زیرا موجب اتصال غرب و شرق استان شده است. همچنین راه ارتباطی بین تهران با این مناطق می باشد، از همین رو جزو مناطق پر تردد محسوب می شود. طبق دلایل گفته شده محمودآباد به عنوان یک شهر مناسب برای سرمایه گذاری در شمال محسوب می شود و توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

 

اقتصاد در محمودآباد
مهمترین بخش درآمدی در محمودآباد به کشت برنج و مرکبات معطوف است و به عنوان یکی از قطبهای تولید کننده ی برنج در کشور محسوب می شود، علاوه بر آن ماهیگیری و گردشگری به عنوان منابع درآمدی دیگر در محمودآباد می باشد. بازار محمودآباد به نسبت شهرهای کوچک اطراف آن از مرکزیت بیشتری برخوردار است و موجب رشد شهرک های توریستی در اطراف خود شده است، از این رو می توان خرید و فروش زمین در محمودآباد را به عنوان یک گزینه ی مناسب برای سرمایه گذاری در شمال دانست.

 

مکان های تفریحی در محمودآباد
محمودآباد دارای مکان های تفریحی بسیاری از جمله جنگل اهلم،جنگل بونده، پارک سرزمین رویاها است که یکی از مناسب ترین مکان ها برای بهره بردن از طبیعت، شنا و تفریح می باشد که موجب جذب گردشگران به این منطقه شده است از همین رو به عنوان یک مکان مناسب برای خرید و فروش ویلا در شمال محسوب می شود و می توان آن را به عنوان یک دلیل مهم برای سرمایه گذاری در محمودآباد دانست.

 

جمع بندی
محمودآباد به دلیل موقعیت استراتژیک جغرافیایی و همچنین به خاطر بهره مندی از طبیعت زیبا موجب جذب گردشگران و سرمایه گذاران زیادی به این منطقه شده است از همین رو به عنوان یک مکان مناسب برای سرمایه گذاری در شمال محسوب می شود و خرید و فروش زمین در محمودآباد به عنوان یک سرمایه گذاری امن تلقی می شود.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه