فرصت های سرمایه گذاری در نمک آبرود

شهرک توریستی و گردشگری نمک آبرود در حاشیه ی دریای خزر به عنوان یکی از شهرهای توریست پذیر در غرب مازندران به شمار می رود. وجود امکانات تفریحی و توریستی سبب شده هر ساله مسافران زیادی برای گردش به این منطقه سفر کنند. همین مسئله موجب شده تا توجه ها به سرمایه گذاری در نمک آبرود معطوف شود. ایجاد شهرک ها در این منطقه، به خوبی گویای این مسئله است. خرید و فروش زمین در نمک آبرود به یکی از مقاصد سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری تبدیل شده و ساخت ویلا در نمک آبرود را می توان سرمایه گذاری پربازده دانست.

 

 

امکانات تفریحی در نمک آبرود
تله کابین نمک آبرود: بی شک یکی از جاذبه های گردشگری در نمک آبرود، تله کابین می باشد. تله کابین نمک آبرود دارای دو خط است که روی دو قله با ارتفاع 970 و 700 متری متوقف می شوند و می توان در جنگل شاهد نمای بسیار زیبایی از دریا و شهر بود. همچنین امکانات تفریحی در بالای قله نیز در نظر گرفته شده است.
سورتمه: این سورتمه را می توان اولین سورتمه در ایران دانست که با عبور از دل جنگل، لذت سوار شدن در سورتمه را دو چندان می کند.
پل معلق: پل معلق که از طناب و چوب ساخته شده را می توان به عنوان یک تجربه ی هیجان انگیز برای عبور از ارتفاع میان جنگل های نمک آبرود دانست.
وجود امکانات تفریحی دیگری همچون پینت بال، پیست دوچرخه سواری، نزدیکی به ساحل زیبا، جنگل آرام و شهرسازی زیبا در نمک آبرود توانسته آن را به منطقه ای منحصر به فرد در مازندران تبدیل کند و توجه های زیادی را به خود جلب نماید. چنین شرایط مناسبی راه را برای سرمایه گذاران در عرصه ی خرید زمین در نمک آبرود باز کرده است و خرید و فروش ویلا در نمک آبرود را می توان یک سرمایه گذاری امن دانست.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه