فرصت های سرمایه گذاری در نور و چمستان

شهرستان نور یکی از شهرهای استان مازندران می باشد، که در شرق استان واقع شده است و دارای سه بخش مرکزی و بلده و چسمتان می باشد.
شهرستان نور به لحاظ وسعت جزو سومین شهرستان پهناور غرب مازندران می باشد و دارای هفت هزار پارک جنگلی و 30 کیلومتر ساحل شنی می باشد که همین مسئله باعث پذیرش گردشگران بیشتری در این منطقه می شود و سرمایه گذاری در نور را بسیار پربازده کرده است.

 

شهرستان نور به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی همچون جنگل های سرسبز البرز و سواحل دریای خزر به عنوان یک شهر توریسم پذیر محسوب می شود، همچنین جاذبه های همچون پارک جنگلی نور، پارک جنگلی کشپل، روستای ییلاقی لاویج، مناطق ییلاقی همچون بلده و … توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.
گردشگران از نقاط مختلف برای دیدن این مناطق به این شهرستان مراجعه می کنند و نخستین نیاز آنها، مسکن می باشد از این رو خرید ویلا در نور یا خرید ویلا در چمستان بسیار پر رونق است.

خرید و فروش ویلا ساحلی در نور بسیار رواج دارد همچنین ویلاهای جنگلی در نور یا ویلاهای جنگلی در چمستان نیز طرفداران خاص خود را دارد. از این رو سرمایه گذاری در بخش ساخت و ساز ویلا در نور می تواند یک سرمایه گذاری امن محسوب شود.
نور دارای شهرک های بسیاری می باشد و شما همچنان شاهد رشد بیشتر شهرک ها در این شهر خواهید بود. افراد می توانند بدون نگرانی از آینده، این شهر را به عنوان مقصد سرمایه گذاری خود انتخاب کنند زیرا مسکن به عنوان یک نیاز عمومی مطرح است و می تواند یک سرمایه گذاری پربازده باشد.
با توجه به حجم زیاد درخواست در زمینه ی خرید و فروش ویلا در نور یا خرید و فروش ویلا در چمستان ، گروه پیمانکاران شمینا با توجه به شناخت از بازار منطقه و کارشناسان خود، سرمایه گذاری پربازده در زمینه ی خرید و فروش زمین در نور یا خرید و فروش زمین در چمستان پیش بینی می کنیم از این روی اگر به دنبال سرمایه گذاری در شمال می باشید نور و چمستان میتوانند مقصد امن سرمایه گذاری برای شما باشد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه