فرصت های سرمایه گذاری در کلارآباد

کلارآباد جزو بخش مرکزی شهرستان عباس آباد و در غرب مازندارن واقع شده است. کلارآباد از شمال به دریاچه ی خزر و از جنوب با رشته کوه های البرز احاطه شده است که آب و هوای معتدل را برای این منطقه به ارمغان آورده است و موجب سرسبزی منطقه گشته است.
کلارآباد به دلیل قرار گرفتن بین دو استان شمالی مازندران و گیلان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، همچنین به دلیل قرار گرفتن در کنار منطقه ی توریستی نمک آبرود گردشگران زیادی را به سمت خود معطوف کرده و باعث شکل گیری نیازهای جدیدی همچون افزایش اجاره ی شبانه، افزایش خرید و فروش ویلا در کلارآباد شده است.

 

 

کلارآباد مقصدی امن برای سرمایه گذاری
سرمایه گذاری روی خرید و فروش زمین در کلارآباد به عنوان یک سرمایه گذاری امن شناخته می شود زیرا وجود شهرکی همچون شهرک امیر دشت به عنوان یکی از شهرکهای معروف و زیبا که از دیرباز در این منطقه شناخته شده، از معماری زیبایی برخوردار است، و دارای امکاناتی همچون ساحل و پلاژ اختصاصی و امکانات درخور توجه می باشد، توجه زیادی را برای خرید و فروش زمین در کلارآباد متوجه خود کرده است و شما می توانید با راحتی خیال روی ساخت و ساز ویلا در کلارآباد سرمایه گذاری کنید، نوسانات بازار تاثیر منفی روی ملک شما نخواهد داشت زیرا نیاز افراد به مسکن پایدار است و شما به عنوان یک سرمایه گذار نیازی نیست تا نگران این تغییرات باشید.
و در پایان، کلارآباد به خاطر برخورداری از مواهب طبیعی خدادادی و آب و هوای معتدل مقصد مناسبی برای گردشگری می باشد، از این روی میتوان با خیالی آسوده، ریسک کم و بازدهی بالا روی خرید و فروش زمین در کلارآباد حساب کنید و کلارآباد را به عنوان شهر مقصد سرمایه گذاری خود انتخاب کنید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه