معرفی شهرک نمک آبرود

یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری در شمال کشور، شهرک نمک آبرود می باشد. این شهرک در استان مازندران و در کیلومتر 12 چالوس به تنکابن قرار دارد. وسعت این شهرک حدود 650 هکتار می باشد و از دو بخش مسکونی و توریستی تشکیل شده است. در این قسمت ویلاهایی نیز ساخته شده اند که به گردشگران اجاره داده می شوند. همچنین شهرک مسکونی نمک آبرود یکی از موقعیت های مناسب جهت خرید ویلا در شمال می باشد.

 

گردشگرانی که قصد خرید ویلا در نمک آبرود و یا قصد خرید زمین در نمک آبرود را دارند، می توانند از این محله ها دیدن کنند. سالیانه تعداد زیادی ملک جهت فروش ویلا در نمک آبرود، ساخته می شوند که خود به جاذبه های گردشگری این شهر کمک شایانی کرده است.
شهرک نمک آبرود از شمال به دریای خزر و جنوب به رشته کوه های البرز منتهی می شود. این شهرک در همسایگی شهرهای کلارآباد و چالوس قرار دارد. از این رو گردشگران و کسانی که قصد سرمایه گذاری در مناطق شمالی را دارند، می توانند با خرید زمین در کلارآباد و یا خرید زمین در نمک آبرود در این منطق سرمایه گذاری کنند. یکی از مهم ترین جاذبه های این شهرک توریستی، وجود بلندترین خط تله کابین در ایران می باشد که مسیری حدود 2.1 کیلومتر را دارا می باشد.

 

فرهنگ شهرک نمک آبرود
بخش مسکونی این شهرک شامل هشت محله می باشد که بالغ بر 100000 نفر جمعیت دارد.

 

جاذبه های گردشگری
شهرک توریستی نمک آبرود امکانات گردشگری و تفریحی فرادانی را در خود جای داده است که فرصت مناسبی برای کسب تجربه های هیجان انگیز می باشد. یک از مهم ترین و زیباترین جاذبه های این شهرک می توان به وجود تله کابین اشاره کرد. این شهرک از دو خط مجزا تله کابین تشکیل شده که سال احداث اولین خط، سال 1370 می باشد که از سطح زمین شروع شده و تا بالای رشته کوه البرز ادامه دارد.
سایر امکانات تفریحی نمک آبرود شامل دریاچه مصنوعی، پیست اسب سواری، زمین تنیس، پرواز با هواپیماهای دو نفره، دوچرخه سواری، اسکیت، سورتمه سواری، کارتینگ، زیپ لاین، پینت بال، پل معلق، مراکز خرید، رستوران ها و … می باشد. این امکانات باعث شده کسانی که قصد خرید زمین در متل قو و یا شهر های مجاور را دارند، از منطقه نمک آبرود هم دیدن کنند و در این مناطق سرمایه گذاری کنند.

 

تلکابین

 

سورتمه

 

طبیعت زیبای نمک آبرود

 

پل چوبی معلق

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه