موقعیت استراتژی شهر نوشهر

شهرستان نوشهر یکی از شهرستان‌های استان مازندران در شمال ایران است که از شرق به شهرستان نور، از غرب به شهرستان چالوس، از شمال به دریای خزر و از جنوب به رشته کوه‌های البرز متصل است. مساحت این شهر حدود 1717 کیلومتر مربع می باشد و به لحاط جغرافیایی در موقعیت 51.30 درجه شمالی و 36.39 درجه شرقی قرار دارد. این شهر دارای بندر بوده و از گذشته تاکنون با کشورهای حاشیه دریای خزر مراودات تجاری داشته است. همچنین شهر نوشهر دارای فرودگاه بوده و نزدیکترین فرودگاه از شرق مازندران به آن ساری و از غرب به آن رامسر می‌باشد. وجود بندر و فرودگاه در این شهر بر ارزش ملک های این منطقه افزوده و باعث ایجاد فرصت سرمایه گذاری در نوشهر گردیده است. افراد با خرید ویلا در نوشهر و یا خرید زمین در نوشهر می توانند در این شهر سرمایه گذاری کنند.

 

 

بندر نوشهر
بندر نوشهر قدیمی ترین بندر استان مازندران و یکی از مهم ترین بنادر اقتصادی و تجاری ایران می باشد که در سال 1318 ه.ش افتتاح گردید. مساحت این بندر حدود 45 هکتار می باشد. این بندر با مختصات جغرافیایی به طول۵۱ درجه ۳۶ دقیقه شرقی و عرض ۳۹ درجه و ۳۰ دقیقه شمالی در شهر نوشهر قرار دارد. بندر نوشهر نزدیک ترین بندر به پایتخت است و به خطوط هوایی مجهز می باشد. فاصله بندر نوشهر تا تهران ۲۰۰ کیلومتر است که با احداث آزاد راه بزرگ تهران شمال به ۱۲۰ کیلومتر تقلیل می‌یابد. هر ساله حجم زیادی کالا از طریق این بندر مبادله می شود. اولین بارگیری در بندر نوشهر مربوط به قطعات و ماشین آلات کارخانه ذوب آهن کرج بود که از کشور روسیه وارد بندر نوشهر شد.

 

 

 

فرودگاه نوشهر
فرودگاه نوشهر یکی از فرودگاه های استان مازندران می باشد که در خیابان شهید کریمی نوشهر قرار گرفته است. این فرودگاه در سال ۱۳۳۲ به صورت یک باند خاکی افتتاح شد و در سال ۱۳۶۲ ترمینال جدید در آن راه اندازی گردید. مساحت این فرودگاه ۵۸ هکتار می باشد و با باندی به طول ۲۱۵۰ متر قابلیت پذیرش هواپیماهای متوسط پیکر را داراست. این فرودگاه قابلیت این را دارد که در آینده به یک فرودگاه بین‌المللی تبدیل شود. در حال حاضر فرودگاه نوشهر دارای پروازهای هفتگی به تهران، مشهد، شیراز و اهواز می‌باشد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه