خرید و فروش دزدگیر اماکن در نوشهر

خرید و فروش دزدگیر اماکن در نوشهر

افزایش تورم و گرانی موجب شده که جبران خسارت سخت و گران تمام شود. بنابراین پیش از وقوع حادثه بهتر است به فکر پیشگیری باشیم. آتش سوزی، سرقت و … هرکدام از این موارد می تواند آسیب جدی به سرمایه زندگی وارد کند. با نصب دزدگیر اماکن در نوشهر میتوانید امنیت را به زندگیتان بیاورید.

با افزایش تقاضا برای دزدگیراماکن، برندهای متفاوتی در بازار به فروش می رسند که در کنار برندهای معتبر، موردهای  No Name نیز در بازار یافت می شود که در مورد کیفیت عملکرد آنها، گارانتی وجود ندارد و صرفا بخاطر قیمت پایین مشتریان را جذب می کند.

خرید دزدگیر اماکن در نوشهر

پیشنهاد میشود قبل از خرید دزدگیر اماکن در نوشهر با موسسه ی حفاظتی و امنیتی که در همین زمینه فعالیت می کند مشورت کنید تا بهترین دزدگیر اماکن را به شما معرفی کرده و کمک کند که شما از درستی خرید خود مطمئن باشید.

موسسه شمینا با سالها فعالیت در حوزه ی سیستم های امنیتی و حفاظتی و با پرسنل حرفه ایی خود شما را در تهیه دزدگیر اماکن از برندهای خوب و معتبر همراهی می کند.

♦ کارکردها و قابلیت های دزدگیراماکن در نوشهر

کارکرد دزدگیراماکن به اینصورت است که هر دزدگیر دارای تعدادی زون می باشد. می توان گفت زمانی کارکرد یک دزدگیر افزایش می یابد که قابلیت افزایش زون در دزدگیراماکن وجود داشته باشد. سنسورها به هرکدام از این زون ها می توانند متصل شوند و در هنگام خطر (بستگی به نوع کار آنها دارد) فعال شوند و به پنل مرکزی، فرمان بدهند، در این حالت با توجه به قابلیت دزدگیر اماکن اعلام هشدار صورت میگیرد، حال این اعلام هشدار می تواند بصورت کشیدن صدای آژیر، ارسال پیام یا تماس با با شماره ایی که مشخص شده باشد. سنسورها و چشمی های متصل به دزدگیر می توانند هر حرکت متفرقه، دود، گاز، گرما و … را احساس کنند و با ارسال به موقع فرمان به پنل مرکزی موجب فعال شدن دزدگیر اماکن می شوند.

فروش دزدگیر اماکن در نوشهر

چرا می گویند دزدگیر اماکن بصورت اشتباهی آژیر می کشد یا اصطلاحاً دارای خطای کاذب است؟

همانقدر که وجود دزدگیر اماکن می تواند موجب امنیت و آرامش شود، آژیر کاذب موجب سلب آرامش می شود. بنابراین برای پیشگیری از تکرار آژیرکاذب بهتر است کیفیت و امنیت را فدای قیمت نکرد و از برندهای معتبر دزدگیر اماکن خریداری کرد. چون مرغوب نبودن دستگاه و سنسورها یکی از دلایل آژیر کاذب می باشد. دلیل دیگر می تواند نصب در محل نامناسب باشد. بنابراین برای نصب دزدگیر اماکن بهتر است از تکنسین نصب ماهر و بروز کمک بگیرید که علاوه بر نصب حرفه ایی در تشخیص جانمایی درست نیز مهارت داشته باشند. رعایت موارد زیر تا حد زیادی از آژیر کاذب بکاهد.

  • عدم نصب چشمی در مجاورت منابعی که امواج مادون قرمز دارند، مانند نورخورشید، شومینه و بخاری زیرا اساس عملکرد این سنسورها بر پایه تشخیص مادون قرمزی است که از بدن انسان یا دیگر موجودات ساطع می شود. نور خورشید و منابع گرمایی به علت داشتن مادون قرمز سبب بروز خطا در این سنسورها می شوند.
  • طول سیم کشی بهتر است کوتاه باشد، تا موجب افت ولتاژ نشود، چرا که افت ولتاژ موجب خطا در عملکرد چشمی می شود.
  • تعویض به موقع باطری ها فراموش نشود، اگر از چشمی بیسیم استفاده می کنید با تعویض به موقع باطری ها از اختلال در عملکرشان پیشگیری کنید.
  • چشمی نباید در اطراف کانال کولر و دریچه هوا باشد، چرا که ورود باد می تواند موجب بروز خطا در چشمی شود.
  • از سیم و کابل استاندارد و مرغوب استفاده کنید، زیرا پارگی و قطعی سیم ممکن است شما را به دردسر بیاندازد. بنابراین به صرفه است که از سیم مرغوب استفاده کنید مخصوصا اگر کابل کشی بصورت توکار انجام شود.
  • مگنت دزدگیر را در جای ثابت نصب کنید، نصب بر روی درب و پنجره هایی که امکان لرزش را حتی در صورت بسته بودن دارند، موجب بروز خطا می شود.

نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن در نوشهر

توجه داشته باشید که تکنسین نصب ماهر، ریز جزئیاتی که باید در نصب به آن توجه کند را رعایت می کند. تکنسین حرفه ایی شمینا با رعایت اصولی نکات نصب، خیال شما را از بابت عملکرد درست دزدگیر اماکن مطمئن می کند.

♦ ویژگی های منحصر به فرد دزدگیر اماکن پیشنهادی شمینا در نوشهر

آمار بالای سرقت موجب شده که نیاز به ابزارهایی برای تامین امنیت بالا برود، بنابرایتن بازار پر شده از برندهای شناخته نشده ایی که صرفا به دلیل قیمت پایین شاید  فروش بالایی داشته باشند اما از گارانتی و خدمات پس از فروش خبری نیست.

موسسه حفاظتی و امنیتی شمینا با حفظ مشتری مداری، سالهاست در زمینه سیستم های نظارتی و امنیتی فعالیت دارد و با برندهای معتبر جهانی کار می کند. بعد از مشاوره رایگان که به خریداران خود ارائه میدهد آنها را برای خرید مطمئن و پرسود راهنمایی می کند. ضمنا گارانتی شرکتی با مهر و امضای شرکت در زمان خرید به مشتریان ارائه می شود که در صورت بروز مشکل در زمان گارانتی، مشتریان می توانند از خدمات پس از فروش تیم حرفه ایی شمینا استفاده کنند.

 

 

مقایسه