ساخت شومینه در متل قو

خرید شومینه در متل قو
همانطور که می دانید، شومینه باعث زیبایی هرچه تمام تر برای محیط داخلی ویلا، آلاچیق و حتی محوطه فضای سبز ویلا می شود.
امروزه بر خلاف گذشته، ساخت شومینه در شمال دارای انواع مختلفی می باشد که ما سعی کردیم گوشه ای از متریال ها و انواع شومینه بهمراه طراحی و اجرای اآن در محیط ویلا را به شما عزیزان توضیح دهیم.

 

انواع شومینه در متل قو
شومینه گازی
شومینه گازی در دو مدل شومینه گازی زمینی و شومینه گازی دیواری تقسیم می شود که هر کدام با توجه به سلیقه ی کارفرما و نیز پیشنهاد طراح دکوراسیون ویلا، قابل اجرا می باشند. شومینه های گازی از قابلیت انطباق بسیار بالایی در دکوراسیون داخلی ویلای شما دارند. شومینه های گازی همانطور که از اسمش پیداست، از انرژی گاز جهت گرمایش محیط ویلا، آلاچیق و یا محوطه ی فضای باز ویلا استفاده می کند.
شومینه های گازی امروزه دارای تنوع بسیار بالایی می باشند که هرکدام زیبایی خاص خود را خواهند داشت و انتخاب بین آنها امری سلیقه ای و در عین حال تکنیکی می باشد.

 

 

شومینه های LCD
این نوع شومینه ها معمولاً در ویلا های با اباعد کوچکتر و یا اتاق های ویلا کاربرد زیادی دارند؛ چراکه با اشغال فضای کمتر، می توانند زیبایی و گرمای ویلای شما را فراهم نمایند. امروزه مدل های متونعی از شومینه های LCD وجود دارند که می بایست توسط طراح با توجه به ابعاد فضای ویلا پیشنهاد شود.

 

 

شومینه های برقی
همانطور که از اسم این نوع شومینه پیداست، انرژی اولیه ی آن از نوع برق می باشد و یکی از شومینه های مناسب از نظر مصرف انرژی و هوای پاک است. شومینه های برقی در انواع مختلفی همچون دیواری، زمینی و ستونی در بازار ایران موجود می باشند که عموماً با نظر کارفرما و مشورت با مهندس طراح دکوراسیون یکی از این شومینه ها در محیط ویلا و یا آلاچیق اجرا خواهند شد.
این نوع شومینه های جهت شبیه سازی شعله های آتش و زیبایی هرچه تمام تر، از لامپ های LED و SMD استفاده می کنند که تا حد زیادی شبیه به شعله های آتش واقعی هستند.

 

 

شومینه های الکلی
اگر به دنبال لذت بردن از شعله های واقعی آتش هستید و یکی از بهترین راهکار ها استفاده از شومینه های الکلی می باشد. شومینه های الکلی ضمن داشتن آتش واقعی، با توجه به اینکه مانند سوخت های فسیلی دی اکسید کربن و دود تولید نمی کنند، بنابراین نیازی به استفاده از دودکش و اتصال شومینه به فضای بیرونی نمی باشد.
این نکته باعث عدم اتلاف انرژی می شوند. همچنین بعضی از شومینه های الکلی قابلیت پرتابل بودن و یا حمل در هر کدام از اتاق های ویلا را دارند.

 

 

شومینه های کلاسیک
این نوع شومینه ها هم بصورت آماده وجود دارد و هم می توان با طراحی اختصاصی آنرا ساخت که هرکدام از نظر قیمت و زیبایی دارای ویژگی های مربوط به خود می باشند و با توضیحات متخصص این حوزه، کارفرما می تواند بین این دو، یکی را برگزیند.

 

 

شومینه های مدرن
این نوع شومینه ها با ظهور نرم افزار های 3 بُعدی تقریباً از 10 سال گذشته شکل گرفتند و تا به امروز دارای پیشرفتی فوق العاده نیز بوده اند. شومینه های مدرن توانسته اند تا حد بسیار زیادی از شومینه های کلیشه ای و تکراری بیرون آمده و طراحی های مدرن با تنوع بسیار بالایی را جایگزین شومینه های قدیمی کنند.

 

 

شومینه های مدرن چدن
این نوع شویمنه ها به لحاظ قیمتی، کمی بالاتر از سایر نمونه های مدرن می باشند؛ اما از منظر کیفیت گرمادهی و کارکرد دراز مدت تقریباً یکی از بهترین انواع شومینه مدرن می باشند.
البته گروه شمینا می تواند قیمت های مناسبی را به شما مشتریان گرامی در برند های مختلف با کارایی های متفاوت معرفی نماید.

 

 

شومینه های آنتیک یا سلطنتی مدرن
مهمترین متریال در این نوع شومینه ها چوب می باشد که در طرح های مختلفی در بازار ایران موجود است. اما در هنگام خرید سعی کنید از کیفیت شومینه های آنتیک چوبی مطمئن شوید؛ چراکه با توجه به رطوبت هوای متل قو، ممکن است این نوع شومینه ها درصورت عدم داشتن کیفیت لازم، در مدتی پس از خرید دچار اصطحلاک شوند.

 

 

شومینه های پرتابل
این نوع از شومینه ها قابلیت حمل در محیط را دارد و می تواند از با جابجایی آنها در محیط ویلا، هر از چند گاهی تغییر دکوراسیون داده و از محیط جدید ویلای خود لذت ببرید.

 

 

خرید شومینه در متل قو
گروه شمینا با کسب نمایندگی فروش برند های معتبر شومینه در شمال، می تواند کمک بسیار زیادی در جهت انتخاب شومینه ای با قیمت مناسب، تنوعی بالا، همراه با مشاوره های تخصصی و نیز با طراحی در محیط ویلای شما گزینه ای بسیار مناسب جهت خرید شومینه در متل قو باشد.

 

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه