طراحی و اجرای محوطه در چالوس

طراحی فضای سبز:
طراحی محوطه، طراحی فضای سبز، طراحی و اجرای لند اسکیپ اموری تخصصی است که می بایست توسط مهندسین متخصص این حوضه انجام پذیرد.
مهندسینی که علم، تخصص و تجربه ی کافی برای طراحی فضای سبز یا طراحی محوطه در چالوس را دارند.
طراحی فضای سبز می بایست ابتدا با نرم افزار های مرتبط و پیشرفته در این حوزه انجام پذیرد، بطوریکه ابتدا با داشتن پلان محوطه مربوط به زمین، در نرم افزار های سه بُعدی پیشرفته و با مشورت با کارفرمای پروژه ی فضای سبز در چالوس طرح پیشنهادی خود را طراحی نمایند.

بعد از طراحی محوطه، و نمایش به کارفرما، در صورت تائید می بایست به مرحله ی اجرای پروژه فضای سبز برسیم.
لازم به ذکر است که مهندس طراحی فضای سبز، می بایست با آخرین متد های روز و با درنظر داشتن مسائل اجرای محوطه در چالوس آشنایی کامل داشته باشد تا طرحی که به شما پیشنهاد می دهد، اولاً قابل اجرا باشد و دوماً مدرن، بروز، چشم نواز و با کارایی بسیار عالی پیاده سازی شود.
منظور از کارایی، امکانات مختلف همچون درنظر گرفتن پریز برق در محوطه جهت شارژ تلفن همراه، و یا استفاده از لوازم برقی مورد نیاز، اجاق گاز های فضای بیرون، باربیکیوی چند منظوره، شومینه (اعم از گازی، برقی یا زغالی)، در صورت تمایل کارفرما، اجرای امکانات هوشمند سازی، نورپردازی مناسب، آبنما، آلاچیق، و… می باشد.

 

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیلک کنید.

 

برخی از امکاناتی که با توجه به خواست و بودجه ی کارفرمای می توان در فایل طراحی سه بُعدی محوطه و فضای سبز در چالوس در نظر گرفت، به شرح زیر می باشد:
طراحی برکه
طراحی ابشار
طراحی آلاچیق
طراحی آبنما
طراحی استخر
طراحی نور پردازی
طراحی باربیکو فانتزی
طراحی فلورباکس های زیبا
طراحی رودخانه وسط حیاط
طراحی فضای گل و گیاه و درختان زیبا
طراحی پرگولا برای ورودی حیاط
طراحی مسیر با سنگ کوهی
طراحی نمای دیوار و آبشار سنگی روی استخر

در توضیحات بالا، تنها به گوشه ای از امکانات قابل پیاده سازی در طراحی فضای سبز و یا حیاط سازی اشاره کردیم.

 

اجرای حیاط سازی و فضای سبز در چالوس
پس از مرحله طراحی حیاط سازی در چالوس، نوبت به مرحله ی اجرای فضای سبز می رسیم.
یک پیمانکار خبره، در مرحله اجرای محوطه سازی در چالوس، به 2 مورد نیاز دارد.
1. داشتن اکیپ اجرایی با تجربه و استاد
2. شناخت انواع متریال ساخت آبنما، استخر، باربیکو، آلاچیق و…
قبل از شروع توضیحات مربوط به موارد فوق، لازم میبینیم راجع به مهمترین اصل در پیمانکاری ساخت فضای سبز در چالوس اشاره کنیم.

 

قابلیت اعتماد:
یک پیمانکار باید امانت دار کارفرما در پروژه باشد و پروژه ی کارفرما را پروژه ی خود فرض کند و هرچه در توان دارد با صداقت و درستکاری، اجرا نماید.
1. داشتن اکیپ اجرایی با تجربه و استاد
گروه پیمانکاران شمینا، با داشتن اکیپی متخصص در حیطه ساخت فضای سبز و اجرای انواع محوطه با تمامی اماکانات، می تواند از عهده ی حیاط سازی مدرن و کلاسیک به بهترین شکل ممکن برآید.

2. شناخت انواع متریالِ ساخت آبنما، استخر، باربیکو، آلاچیق و…
پیمانکاران شمینا هر ساله با شرکت در نمایشگاه های بین المللی معماری و دکوراسیون، عمران، کشاورزی، برق و… با آخرین مِتدهای طراحی و اجرای حیاط سازی آشنا می شوند و با علم، تخصص و تجربه ی خود آنها را در شهرستان چالوس و حومه اجرا می کنند.

 

طراحی فضای سبز در چالوس بهترست چگونه باشد؟
طراحی محوطه یا حیاط سازی در مقیاس های کوچک ویلایی، جزء امکانات رفایی یک ویلا در چالوس تلقی می شود و بر همین اساس نیز روی نکاتی مثل زیبایی، راحتی، دوام، امکانات هوشمند و صرفه ی اقتصادی تاکید می شود.
فضای سبز ویلا، یکی از مهمترین بخش های آن است که می تواند انرژی مثبت بسیار زیادی به اهالی دهد و همچنین در این موقعیتی که تقریباً حجم جنگل ها بسیار کم و کمتر شده است، یک حیاط سازی زیبا با استفاده از فضای سبز انواع گیاهان، درختان و… می تواند کمک شایانی به طبیعت و محیط زیست نیز نماید.
طراحی فضای سبز در چالوس معمولاً از اِلمان های مختلف طبیعیت همین شهر زیبا الگو برداری می شود؛ این الگو برداری شامل راه ها، باغچه، محوطه سازی، مبلمان، کاشت نهال درختان بومی، ساخت استخر، برکه، آلاچیق و… می باشد که بنا به بودجه و سلیقه ی کارفرما قابل اجرا است.

 

حیاط سازی در چالوس
مهمترین عنصر در حیاط سازی با فضای سبز، گیاهان و درختان هستند؛ این عناصر تاثیر بسیار زیادی در طراحی محوطه ویلای شما خواهند داشته و شما با استفاده ی بجا از آنها می توانید علاوه بر زیبایی، از تولیدات میوه ی این درختان نیز بهره مند شوید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه