نقاشی ساختمان در تنکابن

نقاشی در شمال (چه نوع رنگ و نقاشی در برابر رطوبت شمال با دوام تر است؟)
متخصصین تیم شمینا، بعد از مشاوره با شما بهترین نوع رنگ ها را پیشنهاد خواهند داد تا با توجه به میزان رطوبت و ضلع ویلا ساختمان شما (اعم از شمالی، جنوبی، غربی و شرقی) بهترین نوع رنگ و خدمات نقاشی را در ویلای خود داشته باشید.

 

انتخاب رنگ در نقاشی ویلا ساختمان
معمولاً انتخاب رنگ در نقاشی ویلا با توجه به سلیقه ی کارفرما انجام می شود؛ اما یکسری نکاتی هست که تیم نقاشی شمینا به شما خواهند گفت. البته یکسری قوانین کلی برای انتخاب رنگ در نقاشی ساختمان وجود دارد که ما سعی می کنیم به گوشه ای از آنها اشاره کنیم:
1. ست کردن رنگ دیوار با رنگ پرده و مبلمان: در این نوع نقاشی می توانید رنگ یکی از دیوار های مجاور پرده ی خود را با پرده ست کنید.
2. اتاق های غیر نورگیر: در صورتی که ضلع ویلا ساختمان شما شمالی یا غربی باشد، معمولاً دارای نور کافی نبوده و شما نیاز دارید با نقاشی مناسب و انتخاب رنگ درست که معمولاً رنگ های روشن منعکس کننده ی نور می باشند، نور را انعکاس داده و بتوانید نور کم محیط ویلای خود را مدیریت کرده و حداکثر راندمان نوری را داشته باشید. بدین ترتیب می توانید اتاق ویلای خود را از فضایی بی روح، تاریک و دلگیر، به فضایی بسیار دلنشین و پر انرژی تبدیل کنید.

 

 

هر کدام از رنگ های اصلی در نقاشی ویلا ساختمان، دارای روانشناسی مربوط به خود هستند:
رنگ قرمز: این رنگ مزاج گرم داشته و گفته می‌شود که با استفاده از رنگ قرمز، ارتعاشات درمان کننده و تقویت کننده‌ای در نقاشی ویلا برقرار می‌گردد.
رنگ نارنجی: این رنگ نیز مزاج گرم داشته که در حقیقت نماد انرژی است. این رنگ از اختلاط دو رنگ قرمز و زرد حاصل می‌گردد. اگر در نقاشی ویلا از این رنگ استفاده می کنید، می بایست بهترین مکان را انتخاب نمائید.
رنگ زرد: این رنگ مزاج گرم و خشک داشته و علامت هوش، فهم، درایت زیاد و همچنین عشق ورزی می‌باشد که یکی از رنگ های پر استفاده در نقاشی ویلا ساختمان می باشد.
رنگ سبز: گفتنی است که این رنگ دارای ارتعاشات متعادل کننده‌ای برای سیستم عصبی بوده و مزاج آن معتدل است. از این رنگ نیز می توانید در نقاشی اتاق خواب ویلا استفاده نمائید.
رنگ آبی: این رنگ مزاج خنک دارد. رنگ آبی سبب آرامش و تشعشعات صلح آمیزی گردیده و حالت خواب آور دارد. لازم به ذکر است که رنگ آبی فیروزه‌ای برای ایرانیان علامت پیروزی است. یکی از پرکاربردترین رنگ های در نقاشی ویلا ساختمان، رنگ آبی می باشد.
رنگ بنفش: این رنگ معتدل بوده و گرایش به سردی دارد. این رنگ از ترکیب رنگ‌های قرمز (مربوط به جسم) و رنگ آبی (مربوط به روح) حاصل شده و استفاده از آن برای رفع بی خوابی و نارسایی ذهن بسیار توصیه می‌گردد.
رنگ بنفش دارای جذابیتی بسیار بالا بوده که در نقاشی ویلا ساختمان کاربرد های متفاوتی همچون، اتاق پذیرایی، اتاق استراحت و… می باشد.

 

ترکیب رنگ ها در نقاشی ساختمان ویلا
از جمله نکات مهم در مورد نقاشی ویلا ساختمان، بحث ترکیب رنگ ها توسط نقاش برای به دست آوردن رنگ دلخواه و مناسب در ساختمان ویلا است. یکی از مهم ترین نکاتی که هر نقاش ساختمانی بایستی بداند، بحث ترکیب رنگ های ساختمانی در ویلا است. آشنایی با ترکیب رنگ ها سبب می گردد که نقاش بتواند کار خود را با بالاترین کیفیت و بهترین نحو انجام دهد.
اگرچه بحث انتخاب رنگ کاملا بر اساس سلیقه ی مشتری و یا همان کارفرما صورت می پذیرد، اما لازم به ذکر است که نقاش ساختمان بایستی با نحوه ترکیب رنگ ها آشنا باشد تا به مشتری گوش زد نماید که در نهایت کار رنگ مورد علاقه، به چه صورت خواهد بود تا در صورت تمایل مشتری آن را انتخاب نماید.
گفتنی است که ترکیب رنگ ها با یکدیگری طیف گسترده ای از رنگ ها را به وجود آورده و با توجه به اندازه ی هر رنگ می توان طیف های کاملا متنوعی از رنگ ها ایجاد نمود.

 

 

رنگ های اصلی در نقاشی ویلا ساختمان:
آبی، قرمز، زرد
رنگهای تیره : رنگ اصلی + رنگ سیاه
رنگ های روشن : رنگ اصلی + رنگ سفید

در کار نقاشی ویلا ساختمان، معمولا نقاش ساختمان از ترکیب رنگ های مختلف با یکدیگر، رنگ خاص مورد نظر خود در نقاشی ساختمان ویلا را که قرار است خانه را با آن رنگ آمیزی نماید به دست خواهد آورد.

از ترکیب رنگ های اصلی، رنگ فرعی به دست آمده و در بخش زیر به چندین نمونه از آن ها اشاره خواهیم نمود:
ترکیب رنگی در نقاشی ویلا ساختمان:
قرمز + زرد = نارنجی
آبی + قرمز = بنفش
آبی + زرد = سبز
قرمز + مشکی =زرشکی
آبی + سفید = آبی آسمانی
سبز + مشکی = سبز لجنی
نارنجی + قهوه ای = حنایی
سفید + سیاه = خاکستری
قرمز + سفید =صورتی
سیاه + نارنجی = قهوه ای

رنگ های گرم در نقاشی ویلا ساختمان:
قرمز – زرد – نارنجی

رنگ های سرد در نقاشی ویلا ساختمان:
آبی – سبز – بنفش

از ترکیب رنگ های اصلی با سایر رنگ ها، رنگ های کاملا متنوعی در نقاشی ویلا ساختمان به دست خواهد آمد که برای نمونه به ترکیب رنگ قرمز با سایر رنگ ها اشاره می نماییم:
ترکیب رنگ قرمز با رنگ های دیگر در نقاشی ساختمان ویلا :
قرمز زیاد + آبی = سرخابی
قرمز + سیاه = جگری
قرمز + سفید = صورتی
قرمز زیاد + زرد + آبی = خرمایی
قرمز کم + زرد + آبی = قهوه ای
ترکیب رنگ آبی با رنگ های دیگر در نقاشی ساختمان ویلا :
آبی + سیاه = سرمه ای
آبی + قرمز = بنفش
آبی + زرد = سبز
نقاش ساختمان در تهران
ترکیب رنگ زرد با رنگ های دیگر در نقاشی ساختمان ویلا :
زرد + آبی = سبز
زرد + قرمز = نارنجی
زرد + سفید = نخودی
زرد + آبی کم + سفید = لیمویی

شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده، کار نقاشی ویلا ساختمان خود را با تیم شمینا بسپارید تا بهترین کیفیت با بهترین قیمت را دریافت نمائید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه