بازسازی ساختمان ویلا در عباس آباد

در چند دهه اخیر، با توجه به میزان بسیار زیاد ساخت و ساز ویلا در عباس آباد، نیاز به بازسازی ویلا در این شهر زیبا بسیار بیشتر از گذشته احساس می شود.
ضمن اینکه معمولاً عمر مفید هر ویلا 50 سال در نظر گرفته می شود، اما متاسفانه به دلیل ضعف در کیفیت اجرا و نیز رطوبت و بارش باران زیاد در شهر عباس آباد، باعث می شود تا قبل از رسیدن به 30 سالگی نیاز به بازسازی داشته باشد.

بنابراین بازسازی ویلا در عباس آباد، دارای اهمیت ویژه ای می باشد.
نکته حائز اهمیت این است که بازسازی ویلا نسبت به ساخت ویلا از نو، هزینه ای بسیار پائین تر در پی خواهد داشت.
یکی از بزرگترین نگرانی هایی که مالکین ویلا در عباس آباد در خصوص بازسازی ساختمان شان دارند، یافتن یک اکیپ اجرایی حرفه ای، متخصص، قابل اعتماد، با تجربه و منصف است. اکیپی که بتواند با نیاز سنجی دقیق، نوسازی ویلای شما را کاملاً دقیق اجرا نماید.

برای مشاهده تصاویر بیشتر کلیک کنید.

 

معیارهایی که درخصوص بازسازی ویلا در عباس آباد بسیار حائز اهمیت است به شرح زیر می باشد:
1. قیمت مناسب
2. اکیپ حرفه ای
3. زمان بندی مناسب
با سپردن بازسازی ساختمان ویلای خود به متخصصان شمینا، که همگی مهندسین معماری و عمران با تجربه ای می باشند، با ارائه طرح های هوشمندانه و دارا بودن اکیپ اجرایی متخصص، خواسته شما را با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت به واقعیت تبدیل خواهند کرد.
گروه معماران شمینا با مشاوره و بازدید رایگان از ویلا یا ساختمان شما، پلان پیشنهادی خود را با تصاویر سه بعدی طراحی کرده و به شما نمایش خواهند داد و پس از تائید طرح توسط کارفرما، عملیات اجرایی بازسازی ویلا در عباس آباد آغاز خواهد شد.

 

مراحل بازسازی ساختمان یا بازسازی ویلا در عباس آباد
بازسازی ویلا در عباس آباد بسته به تصمیم کافرما و نیز مشاوره متخصصین این حوضه دارد.
نکاتی که حین بازسازی ویلا یا ساخمان در عباس آباد می بایست مورد توجه قرار گیرد، شامل تاسیسات (بررسی کابل کشی ویلا – لوله کشی آب، شوفاژ و پکیج – لوله کشی گاز)، کف سازی ویلا، گچ کاری و سقف کاذب ویلا و… می باشد.

 

همچنین در ادامه به گوشه ای از مراحل بازسازی ویلا در عباس آباد اشاره خواهیم کرد:

1. دریافت مشاوره از شرکت های پیمانکاری ساختمانی جهت نحوه بازسازی ویلا در عباس آباد
در ابتدا می بایست با بررسی شرکت های ساختمانی مختلف، یکی را انتخاب کرده و وارد مرحله طرح پیشنهادی از طرف این شرکت شوید. وظیفه ی این شرکت ساختمانی بررسی اسکلت ساختمان و نیز به صرفه بودن عملیات بازسازی می باشد.
برای مثال اگر پس از بررسی مشاورین و متخصصین عمران، مشخص شود که اسکلت سازه ی شما قدیمی شده و توانایی مقاومت در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله، برف و… را ندارد، بنابراین عملیات بازسازی هم خطرات مالی و هم جانی در پی خواهد داشت و بنابراین بهتر است این کار انجام نپذیرد.
حال اگر پس از بررسی مهندسین متخصص، عملیات بازسازی ویلا در عباس آباد مورد تائید بود، می توانید به مراحل بعدی، یعنی ایده، پیشنهاد، نحوه اجرا و هزینه ها وارد مذاکره شوید که اگر مورد تائید قرار گرفت، به مرحله عقد قرارداد می رسید و پس از آن نوبت به اجرای عملیات بازسازی ویلا می رسد.

 

2. مرحله تخریب به روش مهندسی توسط تیم شمینا
شاید مرحله تخریب در ظاهر ساده به نظر برسد، اما مرحله ای بسیار مهم و حساس است، چرا که کوچکترین اشتباه در این مرحله می تواند خسارات مالی و یا حتی جانی جبران ناپذیری در پی داشته باشد.
طبق آماری که ایالات متحده آمریکا منتشر کرده، بیشترین حوادث ساختمانی در مرحله تخریب رخ می دهد. به همین خاطر مرحله ی تخریب می بایست زیر نظر مهندسین با تجربه و به شکلی کاملاً استاندارد با ماشین آلات مورد تائید توسط مهندس ناظر انجام شود.

 

3. عملیات اجرایی ساخت با توجه به نیازهای ویلا یا ساختمان شما
نیاز ها و انتظارات مشتری مشخص می کند که تا چه حدی و چه مواردی باید مورد توجه در ساخت قرار گیرد.
برای مثال، کارفرما قصد بازسازی آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام را دارد و در این بین می بایست چند دیوار حذف و یا جابجا شوند.
در این مرحله مهندسین نحوه ی انجام اینکار را با توجه به مقاومت سازه، بررسی و پیشنهاد خواهند داد.

 

4. مرحله گچکاری و سقف کاذب در ویلا
اگر نیاز به گچکاری و یا سقف کاذب در بازسازی ویلا ساختمان باشد، در این مرحله نوبت اجرای عملیات گچکاری و سقف کاذب می باشد.
امروزه انواع مختلفی از سقف های کاذب که دارای نماهای متفاوت و نیز مقاومت در برابر رطوبت، گرما و سرما، فرم های مدرن و… وجود دارد که مهندس ناظر به شما پیشنهاد خواهد داد تا با توجه به سلیقه و نیازتان یکی را برای ویلای خود برگزینید.

 

5. نورپردازی محیط
یکی از مراحل بسیار مهم و تاثیرگذار در بازسازی ویلا در عباس آباد، نورپردازی صحیح و اصولی می باشد. چرا که نورپردازی درست و اصولی موجب زیبایی هرچه بیشتر ویلای شما می شود.
امروزه علاوه بر چراغ های هالوژن و نورهای رنگی، چراغ های کلکسیونی و کلاسیک بسیار مدرنی وجود دارند که می توانید برای خاص شدن ویلا از آنها بهره مند شوید.
همچنین می توانید از نور مخفی های جدیدی که در بازار وجود دارند نیز استفاده نمائید.
لازم به ذکر است که نقشه نورپردازی می بایست در مرحله ی اجرای سیم کشی مورد توجه قرار گیرد تا بعداً به مشکلات سیم روکار که باعث دِفرمه شدن ویلای شما می شوند، برخورد نکنید.

 

6. کف سازی ویلا در عباس آباد
متریال های متفاوتی برای اجرای کف ساختمان ویلا همچون پارکت، کفپوش، سرامیک، سنگ و… وجود دارد که هرکدام دارای انواع مختلف و ویژگی های متفاوتی می باشند که امروزه بیش از گذشته دارای تنوع بسیار بالای هستند.
مهندس ناظر شما با آگاهی از آخرین متریال های روز موجود در بازار می بایست ویژگی های آنها را به شما توضیح داده و معرفی نماید تا شما بتوانید بهترین متریال ممکن با توجه به هزینه، سلیقه و نیاز خود را برای نوسازی ویلا در عباس آباد بیابید.

 

7. نقاشی سقف و دیوار
امروزه انواع متفاوتی از رنگ ها شامل رنگ اکرولیک، پلاستیک، روغنی بصورت مات، نیمه مات و براق در بازار موجود است که می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود از آنها بهره مند شوید.
نکته حائز اهمیت این است که اگر رنگ های موجود در بازار، مورد پسندتان نبود، مراکزی وجود دارند که با استفاده از کاتالوگ می توانید بین چندین هزار رنگ، رنگِ مورد نظر خود را انتخاب نمائید.
این نکته را در نظر بگیرید که حتی اگر بهترین رنگ های موجود در بازار را انتخاب نمائید، باز هم یک نقاش باید به ایده های شما جامه عمل بپوشاند.
بنابراین سعی کنید یک نقاش ماهر و کارکشته جهت نقاشی ویلا انتخاب نمائید که بتواند با زیرسازی، بتونه کاری و سنباده کاری حرفه ای، دیوار یا سقفی کاملاً صاف و صیقلی به شما تحویل بدهد.

 

8. اجرای دکوراتیو دیوار
در این مرحله نیز متریال های زیادی در بازار موجود هستند و پیمانکار آنها را با توجه به بودجه و سلیقه شما معرفی خواهد کرد و می توانید در پذیرایی، اتاق ها و… از آنها بهره مند شوید.
برخی از این متریال ها شامل سنگ دکوراتیو، شیشه تزئینی، تایل الومینیومی، کاغذ دیواری، دیوارپوش و… می باشند که هرکدام دارای تنوع بسیار بالایی هستند که به راحتی می توانید به آنچه مد نظرتان است برسید.

 

9. دکوراسیون داخلی و چیدمان ویلا
هرچقدر هم برای بازسازی ویلای خود در عباس آباد هزینه کرده باشید، زمانی به چشم می آید که با دکوراسیون و چیدمان اصولی و مهندسی همراه باشد.
مهندسین معمار متخصص و کارکشته شمینا به تمامی اصول و قواعد چیدمان ویلا مسلط بوده و با شرکت در نمایشگاه های بین المللی معماری و دکوراسیون، از آخرین متد های روز مهندسی معماری اطلاع دارند و می توانند بهترین دکوراسیون ممکن با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه شما پیشنهاد دهند و با نظارت در اجرا، بهترین حالت ممکن را به ارمغان آورند.

 

سخن پایانی: متاسفانه طرح های موجود در اینترنت برای بازسازی ویلا مربوط به همان محیط بوده و ممکن است هم متریال های بکار رفته در آن، در ایران موجود نباشد و هم سازگاری لازم با محیط ویلای شما نداشته باشند؛ بنابراین بهترین و مطلوب ترین حالت ممکن این است که اکیپ مهندسین معمار که دارای علم و تجربه کافی می باشند، طرحی را با توجه به محیط ویلای شما پیشنهاد دهند تا در پایان به آنچه می خواهید، دست یابید.
گروه مشاورین املاک شمینا دارای بانک اطلاعاتی جامع از خانه های کلنگی در شهرهای متل قو ، کلارآباد، نوشهر و … در موقعیت های جنگلی و ساحلی می باشد. شما خریداران محترم می توانید با هزینه کمتر اقدام به خرید ویلای قدیمی کنید و با بازسازی آن، می توانید امکانات و ویژگی های آن را مطابق با سلیقه خودارتقا دهید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه