کاشت نهال مرکبات در کلارآباد

کاشت نهال مرکبات، کاج و..
متاسفانه در حال حاضر اکثر میوه های موجود در بازار با کود های شیمیایی و هورمون های مضر برای بدن تولید و عرضه می شوند.
لذا بهتر است خودمان دست به کار شده و با کاشت نهال مرکبات ارگانیک برای مصارف خودمان تولید و مصرف کنیم.
آیا می دانید شما هم می توانید این میوه های رنگارنگ را در ویلای خود پرورش دهید؟
پرتقال، نارنگی، لیمو شیرین، گریپ‌ فروت، لیمو ترش، کامکوات و…

این میوه ها زیرمجموعه ای از مرکبات هستند که دارای ویتامین C سرشاری می باشند. اما علاوه بر ویتامین C مرکبات سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، پتاسیم، بتاکاروتن و فیبرهای حلال هستند که برای حفظ سلامت بدن بسیار مفید است.

 

کاشت نهال پرتقال در کلارآباد
نهال پرتقال دارای انواع مختلفی می باشد که برخی از بهترین آنها شامل پرتقال والنسیا (تابستانه)، پرتقال خونی، پرتقال تامسون می باشند که هر کدام دارای ویژگی ها و مزه ی متفاوتی هستند.

نهال پرتقال والسنیا (تابستانه): این پرتقال در فصل تابستان کاملاً رسیده و آماده ی مصرف می باشد. پرتقال والنسیا دارای عطر و طعم فوق العاده خوشمزه ایست که لذت خوردن پرتقال در فصل تابستان را دوچندان می کند.
نهال پرتقال خونی: همانطور که از اسمش پیداست، این پرتقال دارای رنگدانه های قرمز رنگی در داخل خود می باشد که علاوه بر ظاهری متفاوت، دارای مزه ی منحصر به فردی نیز است.
نهال پرتقال تامسون: پرتقال تامسون یکی از پرتقال های مجلس پسند موجود در بازار ایران است که دارای ابعادی درشت و مزه ای لذیذ است.
نهال کامکوات: میوه کامکوات از خانواده مرکبات می باشد و ظاهری شبیه به آنها دارد. زیستگاه اولیه ی این میوه ی لذیذ کشور چین بوده و در حال حاضر در شمال ایران نیز کشت می شود. کامکوات را معمولاً با پوست میل می کنند و همچنین از این میوه ی لذیذ مربا نیز تهیه می شود. درخت کامکوات نهایتاً ارتفاعی حدود دو و نیم متر و عرض 180 سانت خواهد داشت. بنابراین گزینه ای بسیار زینتی و زیبا برای محیط ویلا می باشد که علاوه بر زیبایی، می توانید از میوه ی لذیذ آن نیز بهرمند شوید.
نهال نارنگی پیج: نهال درخت نارنگی پیج، از ترکیب دو نارنگی تانجلو و کلمانتین (یافا) بوجود آمده است و از خصوصیات این نارنگی می توان به زیبایی ظاهری، مزه ی بسیار لذیذ و پر محصول بودن آن اشاره کرد.
درخت نارنگی پیج هم تقریباً همانند درختچه ها فضای زیادی اشغال نمی کند و به همین سبب برای محیط های ویلایی بسیار مناسب می باشد.

 

 

نهال نارنگی یافا (کلمانتین): نارنگی یافا مزه ای بسیار بسیار لذیذ و خوشمزه دارد که پیشنهاد می کنم حتماً این میوه را مصرف کنید تا به این نکته پی ببرید. درخت این میوه ی لذیذ در برابر سرما مقاوم بوده و تقریباً مشکلی با این موضوع ندارد. کاشت نهال نارنگی پیج در ویلای کلارآباد می توانید نارنگی سالانه ی شما را تامین نماید.
نهال نارنگی اونشو: میوه ی این درخت، از زودرس ترین میوه ی مرکبات می باشد و تقریباً اولین میوه ایست که وارد بازار مرکبات می شود. به نارنگی اونشو در بازار، نارنگی ساری نیز می گویند. این میوه بسیار آبدار طرفداران زیادی هم دارد.
نهال نارنج: نارنج بدون شک مادر مرکبات است. این درخت دارای برگ هایی بزرگتر و خوشبوتر از سایر مرکبات می باشد. از گل های این درخت عرق بهار نارنج و مربا تهیه می شود. میوه ی نارنج، مصارف خام و رُب دارد.
تقریباً می توان گفت بی آزار ترین نوع مرکبات، درخت نارنج است که سالانه میوه های زیادی حتی بدون مراقبت زیاد به ثمر می رساند.
نهال لیمو شیرین: نهال لیمو شیرین نیز از خانواده مرکبات بوده و به راحتی در شمال بارور می شود. کاشت این نهال در کلارآباد می تواند نیاز سالانه ی شما از لیمو شیرین را تامین نماید.
نهال لیمو ترش: لیمو ترش نیز گیاهی در ابعاد کوچک است که علاوه بر خواص فوق العاده زیادی که دارد، می تواند به زیبایی محوطه ی ویلای شما کمک نماید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه