کاشت گیاهان زینتی در رامسر

گلخانه، گیاهان خانگی و باغبانی
کاشت انواع گیاهان زینتی در محوطه ویلا در رامسر، باعث زیبایی هرچه تمام تر فضای سبز ویلای شما خواهد شد.
در خرید گل و گیاه در رامسر می بایست به نکاتی از جمله، سازگاری با شرایط دما، آب و هوای رامسر توجه نمائید تا فضای سبزی زیبا و شاداب داشته باشید.
در این مقاله قصد داریم گیاهانی که می توان در فضای سبز ویلا در رامسر کاشت، به شما عزیزان معرفی نمائیم.

 

کاشت درخت توری در رامسر: درختچه ی توری یکی از گیاهان منحصر به فرد بسیار زیبا برای محیط ویلا در رامسر می باشد که گیاهی با چشم انداز چهار فصل است.
گیاه در فصل بهار با برگ هایی کوچک بیضی شکل بر روی شاخه ای زیبا خودنمایی می کند و در تابستان گل هایی با رنگهای قرمز، سفید، ارغوانی، در انتهای شاخه ها با توجه به رقم کاشته شده پدیدار می شوند. پاییز نیز فصل نمایش رنگ های زیبای خزان برگ ها است.
در این زمان برگ ها به رنگ قرمز آتشین زرد و نارنجی در می آیند. همچنین در زمستان ساقه های استخوانی خاکستری زیبا خودنمایی می کنند. پوست ساقه ها مثل چنار به صورت تکه هایی جدا شده و پوست زیرین با رنگ صورتی نمایان می شود.

 

 

درختچه پیوندی افرا مجنون قرمز: درختچه تزیینی افرا مینیاتوری سبز و قرمز با اندازه های مختلف موجود است.

 

 

درختچه ماگنولیا ستاره ای: این نوع گیاه خزان کننده می باشد که در اواخر زمستان با گل های بزرگ و زیبایی شکوفا می شوند. این گل های سفید رنگ قبل از برگ ها باز می شوند.

 

 

درخت ژینکو (جیکو) بیلوبا: این درخت بزرگ و خزان کننده می باشد که تقریباً به جای مانده از دوران دایناسور های می باشد که یکی از قدیمی ترین گونه های گیاهی روی زمین محسوب می شود.

 

 

فروش و کاشت انواع کاج در رامسر:
فروش کاج لاوسون: کاج لاوسون طلائی یکی از زیباترین کاج ها برای محوطه ی ویلا در رامسر می باشد. این نوع کاج بسیار مقاوم در برابر خشکسالی می باشد و از سرما نیز باکی ندارد.

 

کاج مطبق: این نوع کاج نیز دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد که می توان آنرا در فضای سبز ویلا جای داد.

 

کاج نوئل ( کاج کریسمس سبز): گونه ی دیگر از خانواده ی کاج ها کاج نوئل می باشد که این نوع کاج را نیز می توانید از گروه شمینا تهیه و در فضای سبز خود بکارید.

 

فروش کاج لاوسون پیچ: یکی از محبوبترین کاج ها، کاج لاوسون پیج می باشد که ویلا های بسیاری علاقمند به داشتن این نوع کاج هستند. کاشتن این نوع کاج با توجه به مقاومت بسیار زیاد در مقابل سرما در ویلای رامسر شما توصیه می شود.

 

کاج تویا آمریکایی، کاج کونیکا، کاج (سرو) نقره ای، کاج آبیس، کاج کریپتومریا، کاج تویا کمپاکتا، کاج تویا کمپکتا، کاج طبری، کاج کاشفی، کاج تهران، کاج سیاه، کاج جونی پروس و… کاج هایی هستند که می توانید در محوطه ی ویلای رامسر خود کاشته و از آنها لذت ببرید.

 

فروش و کاشت انواع شمشاد در رامسر:

 

شمشاد سبز ( پرتقالی )

 

شمشاد نقره ای

 

فروش شمشاد طلایی (ابلق)

 

فروش شمشاد نعنایی ( سبز)

 

فروش شمشاد نعنایی (سفید)

 

فروش و کاشت گل های پیچک و رونده
گل پیچ گیلیسین: این گل می تواند 20 الی 30 متر در طول رشد کند. گل پیچ گلیسین دارای برگ های سبز براق به طول 10 تا 30 سانت می باشد. گل های آن نیز بنفش، سفید، آبی به طول 15 الی 20 سانتی متر است. گل های این گیاه در فصل بهار قبل از باز شدن برگ ها شکوفا می شوند و تصویری همانند انگور خوشه ای ایجاد می کنند.
کاشتن این گیاه زیبا در ویلای رامسر شما، باعث زیبایی هرچه تمام تر محیط ویلا می گردد.

 

گل پیچ امین الدوله: این گل دارای گل هایی بسیار معطر و خوشبو می باشد که به رنگ زرد متمایل هستند.

 

گیاه موچسب زینتی: این گل در رامسر به عنوان گیاه زینتی و موچسب دیوارها کاشته می‌شود و در پاییز برگ‌هایش رنگی شده و زیبایی خاصی به ویلای شما می‌دهد.

 

فروش گیاه پاپیتال: خصوصیت اصلی این گیاه همیشه سبز بودن آن است که هیچوقت خزان ندارد.
شاخ و برگ های متراکم و به هم فشرده این گیاه در جذب فرمالدئید نقش موثری دارند. فرمالدئید، یکی از رایج ترین آلوده کننده های داخلی ویلا است که از رنگ های ترکیبی یا رزین های کفپوش ها متصاعد می شود.
ناسا این گیاه را به عنوان بهترین گیاه جهت فیلتر کردن فرمالدئید معرفی‌ کرده است. با توجه به اینکه گونه هایی از این گیاه را می توان به سادگی و با مراقبت اندک در منزل نگاه داری کرد، پیشنهاد می‌کنیم که آن را به لیست خرید خود اضافه کنید.

 

گیاه پیچ اناری: این گیاه، گیاهی چند ساله و خزان کننده می باشد. دارای گل هایی بزرگ و زیبا که از اواخر فصل بهار تا پائیز و گاهاً زمستان نیز گلدهی می کند. گل های این گیاه به رنگ های گل بهی، نارنجی، زرد، قرمز و صورتی می باشد که در تابستان غرق در گل شده و زیبایی منحصربه فردی به فضای سبز ویلای شما خواهد داد.
رشد این گیاه با سرعت بالایی انجام می پذیرد و ساقه های آن در هوا توسط ریشه هایی به اجسام مختلف می چسبند و خود را بالا می کشند.

 

برای کاشت انواع گل ها و گیاهان فضای سبز ویلا در رامسر با کارشناسان ما در تماس باشید.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه