قیمت: 1,600,000,000 تومان
متری: 3,232,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 270 متر
بنا: 225 متر
موقعیت: جنگلی
سند: سند ثبتی
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: غیر شهرکی
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
جواز ساخت
نور مخفی سقف
فاصله تا دریا 2000 متر
دید جنگل
تراس
محیطی آرام
توالت فرنگی
نزدیک به شهر
چشم انداز زیبا
نزدیک مرکز خرید
حیاط سازی
آب
برق
گاز
توضیحات

خرید ویلا در کلارآباد
ویلایی جنگلی در کلارآباد قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.
موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در کلارآباد – واقع شده است. همانطور که می دانیم کلارآباد منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی داشت. خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور (کلارآباد)، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.
قابل توضیح است که این ویلا در شمال – کلارآباد با متراژی به اندازه 225 متر مربع در زمینی به مساحت 270 متر مربع واقع شده است.
این ویلای جنگلی دارای سازه ای دوبلکس بوده و در مجموع دارای اتاق و نیز سرویس بهداشتی می باشد.
از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در کلارآباد راقب نماید.
از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.
عمر این ویلای جنگلی در کلارآباد نوساز است که شیوه پرداخت آن بصورت نقدی و دارای سند ثبتی می باشد.
همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.
امروزه ویلاها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در کلارآباد – شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان رقم بزند. اگر قصد خرید ویلاهای لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.
گروه مشاورین شمینا می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت شمینا تماس حاصل فرمائید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نور ویلای جنگلی در شمال در بنایی با متراژ 160 در زمینی به مساحت 300 در منطقه ای با آب و هوایی مدیترانه ای و بکر قرار گرفته است. سازه ی این ویلای جنگلی در نور  -شمال از نوع دوبلکس بوده که در مجموع دارای سه اتاق خواب می باشد که […]

کد: f3090-16
زمین: 300 متر
بنا: 160 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
570,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در ایزدشهر این ویلای شهری در ایزدشهر با بنایی به متراژ 500 متر مربع و در زمینی با مساحت 500 متر مربع در منطقه ای غیر شهرکی قرار گرفته است. این ویلای لوکس و مدرن در شمال – ایزدشهر دارای سازه ای تریپلکس بوده که جمعاً دارای چهار اتاق خواب و چهار  سرویس […]

کد: f5118
زمین: 500 متر
بنا: 500 متر
خواب: چهار
موقعیت: شهری
2,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر شاید کمتر کسی نام نوشهر را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در نوشهر از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. عمر بنای این ویلای جنگلی، زیر 2 سال بوده و دارای سند ثبتی می باشد که شیوه […]

کد: f8429
زمین: 400 متر
بنا: 240 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,400,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای ساحلی در نمک آبرود این ویلای مدرن ساحلی در شهر نمک آبرود و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای ساحلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق نمک آبرود واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی […]

کد: s1127
زمین: 320 متر
بنا: 750 متر
خواب: چهار
موقعیت: ساحلی
7,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در سلمانشهر – متل قو این ویلای جنگلی در سلمانشهر – متل قو با بنایی به متراز 375 متر مربع در زمینی به مساحت 1,200 متر مربع در شهر سلمانشهر – متل قو که یکی از شهر های توریستی مازندران می باشد، واقع شده است. نوع سازه ی این ویلا جنگلی در […]

زمین: 1,200 متر
بنا: 375 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
4,000,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا جنگلی در نور این ویلا در شهر نور و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق نور قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید. این ویلای جنگلی دارای سازه ی دوبلکس به مساحت 350 مترمربع با […]

کد: f7360
زمین: 600 متر
بنا: 350 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,200,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو