تماس بگیرید
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: زمین
زمین: 229 متر
موقعیت: کوهپایه
سند: قولنامه آماده جهت دریافت سند
محل ملک: غیر شهرکی
نوع پرداخت: نقد و اقساط
بازار خرید و فروش زمین خیلی داغ شده. اگر از این زمین خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
نزدیک به شهر
چشم انداز زیبا
آب
برق
تلفن
گاز
توضیحات

خرید زمین با موقعیت کوهپایه  در چالوس

این زمین با متراژ 229 متر با موقعیت کوهپایه واقع در بهترین منطقه ی چالوس با آب و هوای معتدل ، فضایی سبز و آرامش بخش می باشد.اگر به دنبال سرمایه گزاری هستید پیشنهاد ما به شما خرید زمین هایی با کاربری مسکونی و قابل ساخت در شهر چالوس می باشد چرا که به علت سالم بودن زمین و قابلیت های کاربردیش می توان در مصارف مختلف استفاده  و به بهره وری رسید. به این منظور اگر می خواهید خریدی رضایت بخش در چالوس داشته باشید  گروه شمینا با بهترین مشاورها در زمینه خرید و فروش زمین بهترین پیشنهادات را با توجه به نیاز شما عزیزان می دهند.

موقعیت زمین های شهر چالوس اکثرا منطقه ای غیر شهرکی می باشد چرا که  همین علت باعث شده زمین ها به تنهایی دیوارکشی شده  و مجوز ساخت با تراکم بالا برایشان فراهم باشد . آنچه باعث رشد شهرستان چالوس  و منطقه ی طی این سالهای متمادی شده است موقعیت ساحلی و گردشگریش می باشد.

* رادیودریا *

بهترین مناطق سرمایه گزاری در شهر چالوس با توجه به موقعیت ساحلی خیابان * رادیو دریا * با بالاترین زیبایی شهری و همچنین با دارا بودن مراکز خرید و تفریحی ، ورزشی و پیاده روی های روزانه و شبانه با محیطی آرام و پر از امنیت می باشد.یکی از جلوه های ویژه خیابان رادیو دریا ، کاج های بلند قامت  وبسیار زیبایش می باشد که تا انتهای ساحل شهر چالوس امتداد پیدا کرده است .

* گلسرخی *

خیابان گلسرخی یکی از قدیم ترین خیابان ها در چالوسمی باشد ، از گذشته تا کنون این خیابان به عنوان شاهراه تمام خیابان های شهر چالوس می باشد.رفته رفته این خیابان از وضعیت ویلایی نشین به ساخت و سازهای با تراکم بالا و آپارتمان نشین تبدیل شده است. خیابانی با نزدیکی و مجاورت تمام امکانات شهری ، تفریحی و پزشکی .

* زوات غرب *

*ذوات غرب* یکی از زیبا ترین مناطق کوهپایه ایی شهر چالوس با منظره ی رویایی ، درختان سرسبز و رودخانه های زیباست.سد زوات یکی از جاذبه های توریستی این منطقه می باشد .

اگر علاقه مند به محیط های آرام ، دنج ، روستایی هستید پیشنهاد ما به شما بازدید از این منطقه در چالوس می باشد .

* مازوپشته *

* مازوپشته * با فضای سرسبزش و رشته کوه های بهم پیوسته اش بهترین نقطه ی سرمایه گذاری در شهر چالوس می باشد . سالانه بیش از هزاران افراد ورزشکار و کوهنوردهای  حرفه ایی این منطقه زیبا را برای سفر می کنند تا از موقعیت آب و هوایی بی نظیرش لذت ببرند ، دسترسی نزدیک به شهر ، نزدیکی به آزاد راه و ساخت وساز های ویلایی در این منطقه باعث شده رشد چشمگیری داشته باشد .

* خط هشت *

* خط هشت * یکی از زیبا ترین منطقه های ساحلی گردشگری در شهر چالوس می باشد.

این منطقه در چالوس فضایی دنج و ویلایی نشین دارد.اگر به دنبال محیطی آرام و منظره زیبای ساحلی هستید این منطقه در چالوس را از دست ندهید . یکی از ویژگی های بارز این منطقه فضای ویلایی ، غیربومی و ساخت و سازهای ویلاییش می باشد .

اگر شما عزیزان قصد سرمایه گزاری در چالوس را دارید گروه شمینا در چالوس درشمال با بهترین مشاورین درجهت رفاه و آرامش شما عزیزان آمادگی خدمت رسانی می باشد .

 

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

زمین

خرید زمین جنگلی در کلارآباد این زمین جنگلی در کلارآباد به متراژ 360 متر مربع در شهر کلارآباد که یکی از شهر های توریستی شمال می باشد، واقع شده است. همچنین این زمین جنگلی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین کلارآباد با چشم انداز جنگل و دریا واقع […]

کد: s509
زمین: 360 متر
موقعیت: جنگلی
تماس بگیرید

زمین

خرید زمین جنگلی در عباس آباد این زمین در یکی از مناطق جنگلی خوش آب و هوای عباس آباد قرار دارد که یکی از بهترین زمین های فروشی در منطقه سرسبز عباس آباد می باشد. متراژ این زمین 385 متر مربع با ویوی جنگلی می باشد. این زمین جنگلی در منطقه منطقه ای غیر شهرکی […]

کد: s995
زمین: 385 متر
موقعیت: جنگلی
تماس بگیرید

زمین

خرید زمین جنگلی در کلاردشت لازم بذکر است این زمین جنگلی در کلاردشت در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی کلاردشت به متراژ 500 با ویوی رو به جنگل واقع شده است. این زمین جنگلی  در منطقه منطقه ای غیر شهرکی واقع شده است. از مزایای دیگر این جنگلی در کلاردشت ، […]

کد: FN071
زمین: 500 متر
موقعیت: جنگلی
تماس بگیرید

زمین

خرید زمین ساحلی در چالوس لازم بذکر است این زمین ساحلی در چالوس در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق ساحلی چالوس به متراژ 299 متر مربع با ویوی ساحلی واقع شده است. این زمین ساحلی در منطقه ای غیر شهرکی واقع شده است. از مزایای دیگر این زمین ساحلی در چالوس ، […]

کد: 19850
زمین: 299 متر
موقعیت: ساحلی
تماس بگیرید

زمین

خرید زمین جنگلی در کلارآباد لازم بذکر است این زمین جنگلی در کلارآباد در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق جنگلی کلارآباد به متراژ 300 متر مربع با ویوی جنگلی واقع شده است. این زمین جنگلی در منطقه منطقه ای غیر شهرکی واقع شده است. از مزایای دیگر این زمین جنگلی در کلارآباد […]

کد: s507
زمین: 300 متر
موقعیت: جنگلی
تماس بگیرید

زمین

خرید زمین  شهری در چالوس این زمین شهری در چالوس به متراژ 326 متر مربع در شهر چالوس که یکی از شهر های سرسبز و زیبای شمال می باشد، واقع شده است. همچنین این زمین شهری در منطقه  خوش آب و هوای در مجموعه ای با منظره ی زیبا در چالوس با چشم انداز جنگل […]

کد: 19689
زمین: 326 متر
موقعیت: شهری
تماس بگیرید
دسته بندی
جستجو