قیمت: 1,900,000,000 تومان
متری: 2,184,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 500 متر
بنا: 370 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: چهار
سند: سند ثبتی
عمر بنا: زیر 2 سال
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: سه
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
بدون مشرف
استخر
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
آیفون تصویری
اتاق پخت
استخر شهرکی
انباری
باربی کیو
برق
پارک بازی شهرکی
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
خواب مستر چهار
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 1500 متر
قابلیت افزایش زمین
قابلیت هوشمند سازی دارد
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کمد رختخواب
کولراسپیلت 4 دستگاه
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در رویان
ویلایی لوکس و مدرن در شهر رویان با بنایی به متراژ 370 متر مربع در زمینی به مساحت 500 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد.
نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده، تعداد اتاق های خواب این ویلا چهار می باشد و دارای سه سرویس بهداشتی است.
عمر این بنا زیر 2 سال بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد.
خرید ویلای جنگلی در رویان می تواند برای کسانی که به دنبال فضایی خلوت و بی سر و صدا هستند، مناسب باشد که از طبیعت بکر آن لذت ببرند.
نحوه پرداخت این ویلا در رویان بصورت نقدی می باشد.
لازم به ذکر است که قیمت نهائی این ویلای جنگلی هنگام عقد قرارداد برای خریدار واقعی قابل مذاکره است و می توان تخفیفاتی از مالکین اخذ نمود.
خرید این ویلا جنگلی در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این ویلا در رویان، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.
این ویلای مدرن دوبلکس که به عنوان ویلای جنگلی شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه ای مناسب برای کسانی که به دنبال خرید ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال – رویان هستند، مناسب باشد.
از دیگر نکات مثبت خرید این ویلا در شمال می توان به فضای بیرون آن ویلا اشاره کرد که به دلیل آنکه کف حیاط واش بتن شده، می تواند مکان مناسبی جهت بازی، تفریح و… باشد.
علاوه بر آن، در بخش دیگر حیاط این ویلا با گیاهان و درختچه های زیبایی طراحی شده است. که می تواند برای افرادی که به گل و گیاه علاقه مند هستند نکته جذاب و با اهمیتی باشد.
اگر مقصد تفریحات آخر هفته ی شما نیز شمال کشور است و به دنبال فضایی خوش آب و هوا هستید که از طبیعت بکر آن در فصل های گوناگون شمال لذت ببرید و قدمی در ساحل بزنید، خرید این ویلای جنگلی در رویان می تواند برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد.
گروه مشاورین شمینا به شما عزیزان کمک می کنند تا بتوانید خریدی با اطمینان کامل و تجربه ای مناسب از خرید ویلا یا زمین داشته باشید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در چمستان شاید کمتر کسی نام چمستان را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در چمستان از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. عمر بنای این ویلای جنگلی، نوساز بوده و دارای سند ثبتی در نوبت می باشد که شیوه […]

کد: f4025
زمین: 240 متر
بنا: 170 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
400,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای ساحلی در نوشهر لازم به ذکر است که این ویلای ساحلی در شمال – نوشهر با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین نوشهر قرار گرفته است، بنای آن از نوع دوبلکس و به متراژ 450 متر مربع در زمینی به مساحت 950 متر مربع با […]

کد: f8449
زمین: 950 متر
بنا: 450 متر
خواب: چهار
موقعیت: ساحلی
7,200,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نور این ویلای جنگلی در نور با بنایی به متراز 340 متر مربع در زمینی به مساحت 560 متر مربع در شهر نور که یکی از شهر های توریستی مازندران می باشد، واقع شده است. نوع سازه ی این ویلا جنگلی در نور – شمال تریپلکس بوده و در مجموع دارای […]

کد: f16-7075
زمین: 560 متر
بنا: 340 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,400,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا ساحلی در رویان اگر به دنبال خرید ویلایی لوکس و مدرن در رویان – شمال هستید ما را در این مقاله همراهی کنید. همانطور که گفته شد این ویلا در شهر ساحلی رویان قرار گرفته است. شهر رویان یکی از شهرهای زیبای شمال می باشد که در آن دریا و جنگل فاصله ی […]

کد: f5185
زمین: 520 متر
بنا: 300 متر
خواب: سه
موقعیت: ساحلی
3,400,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در نوشهر لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در نوشهر – شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین نوشهر با بنای دوبلکس به مساحت 200 متر مربع در زمینی به مساحت 330 متر مربع با چشم انداز جنگل و […]

کد: f8561
زمین: 330 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
900,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در چمستان ویلای جنگلی در منطقه چمستان به متراژ 170 متر مربع در زمینی به مساحت 300 متر مربع  در یکی از بهترین مناطق شمال – چمستان از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای جنگلی از نوع نیم پیلوت می باشد که در مجموع دارای سه اتاق خواب […]

کد: f9094
زمین: 300 متر
بنا: 170 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
420,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو