قیمت: 2,500,000,000 تومان
متری: 1,923,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 850 متر
بنا: 450 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: چهار
سند: سند ثبتی
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: سه
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
جکوزی
خواب مستر سه
استخر
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
آیفون تصویری
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پارکینگ مسقف
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
درب ریموت دار
درب ضد سرقت
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 2500 متر
کابینت MDF
کلید نخورده
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
موتورخانه هوشمند
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

ویلای جنگلی در رویان

این ویلای جنگلی در رویان در بنایی با متراژ 450 متر مربع و در زمینی به مساحت 850 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی رویان واقع شده است.

این ویلای جنگلی در شمال دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است.

رویان از جمله شهر هایی در شمال کشور است که خرید ویلا در آن رونق فراوانی داشته و هرساله تعداد زیادی از گردشگران، در این شهر توریستی و زیبا تصمیم به خرید ویلا می گیرند. از ویژگی های مثبت شهر رویان، نزدیکی آن به دریا و جنگل، هوای پاکیزه و فضای آرامش بخش است.

سن بنای این ویلای جنگلی نوساز بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در رویان بصورت نقدی است.

قسمتی از طبقه این ویلا در رویان – شمال را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در رویان نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در رویان شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال بسیار عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری نیز کار شده است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در رویان – شمال با تمامی امکانات و بصورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید آنها باشد.

یکی از ویژگی هایی که امروزه در خرید ویلا در شمال – رویان  بسیار مهم و حیاتی است و باید به آن توجه نمود خرید ویلایی است که از نظر امنیت سطح بالایی داشته باشد تا در اثر نبودن ساکنان آن هیچ خطری ویلای شما را تهدید نکند.

مشاورین شمینا با تجربه و شناختی که راجع به شهر های شمالی دارند، می توانند مشاوره ای درست و دقیق در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهند.

لازم به ذکر است گروه مشاورین شمینا در هر قراردادی با تخفیفات نقدی از مالکین محترم برای خرید ویلا در رویان به شما عزیزان یاری می رسانند.

در پایان اگر هرگونه سوال و با نیاز به مشاوره جهت خرید ویلا در رویان و یا هرکدام از شهرهای شمالی داشتید می توانید با خیالی آسوده به مشاورین شمینا اعتماد کنید.

 

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در چمستان ویلای جنگلی در منطقه چمستان به متراژ 180 متر مربع در زمینی به مساحت 220 متر مربع  در یکی از بهترین مناطق شمال – چمستان از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای جنگلی از نوع دوبلکس می باشد که در مجموع دارای سه اتاق خواب و […]

کد: f9110
زمین: 220 متر
بنا: 180 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
730,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای ساحلی در نوشهر لازم به ذکر است که این ویلای ساحلی در شمال – نوشهر با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین نوشهر قرار گرفته است، بنای آن از نوع دوبلکس و به متراژ 450 متر مربع در زمینی به مساحت 950 متر مربع با […]

کد: f8449
زمین: 950 متر
بنا: 450 متر
خواب: چهار
موقعیت: ساحلی
7,200,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در منطقه نوشهر به متراژ بنای 300 متر مربع در زمینی به مساحت 400 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال – نوشهر از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای جنگلی از نوع دوبلکس می باشد که در مجموع دارای چهار اتاق […]

کد: f8479
زمین: 400 متر
بنا: 300 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,600,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای ساحلی در سرخرود لازم به ذکر است که این ویلای ساحلی در شمال – سرخرود با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین سرخرود قرار گرفته است، بنای آن از نوع دوبلکس و به متراژ 195 متر مربع در زمینی به مساحت 230 متر مربع با […]

کد: f12-7660
زمین: 230 متر
بنا: 195 متر
خواب: سه
موقعیت: ساحلی
1,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در محمودآباد این ویلای مدرن جنگلی در شهر محمودآباد و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق محمودآباد واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f12-2688
زمین: 310 متر
بنا: 210 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
650,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در سلمانشهر – متل قو این ویلای جنگلی در سلمانشهر – متل قو با بنایی به متراژ 250 متر مربع و در زمینی با مساحت 270 متر مربع در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته است. این ویلای لوکس و مدرن در شمال – سلمانشهر – متل قو دارای سازه […]

زمین: 270 متر
بنا: 250 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
2,000,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو