قیمت: 1,500,000,000 تومان
متری: 2,679,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 310 متر
بنا: 250 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: چهار
سند: سند ثبتی در نوبت
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: سه
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
روف گاردن
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
آیفون تصویری
اتاق پخت
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
خواب مستر چهار
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 1500 متر
قابلیت افزایش زمین
قابلیت هوشمند سازی دارد
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کلید نخورده
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

ویلای جنگلی در رویان
این ویلای جنگلی در رویان در بنایی با متراژ 250 متر مربع و در زمینی به مساحت 310 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی رویان واقع شده است.
این ویلای جنگلی در شمال دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است.
رویان از جمله شهر هایی در شمال کشور است که خرید ویلا در آن رونق فراوانی داشته و هرساله تعداد زیادی از گردشگران، در این شهر توریستی و زیبا تصمیم به خرید ویلا می گیرند. از ویژگی های مثبت شهر رویان، نزدیکی آن به دریا و جنگل، هوای پاکیزه و فضای آرامش بخش است.
سن بنای این ویلای جنگلی نوساز بوده و دارای سند سند ثبتی در نوبت می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در رویان بصورت نقدی است.
قسمتی از طبقه این ویلا در رویان – شمال را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در رویان نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در رویان شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال بسیار عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری نیز کار شده است.
عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در رویان – شمال با تمامی امکانات و بصورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید آنها باشد.
یکی از ویژگی هایی که امروزه در خرید ویلا در شمال – رویان بسیار مهم و حیاتی است و باید به آن توجه نمود خرید ویلایی است که از نظر امنیت سطح بالایی داشته باشد تا در اثر نبودن ساکنان آن هیچ خطری ویلای شما را تهدید نکند.
مشاورین شمینا با تجربه و شناختی که راجع به شهر های شمالی دارند، می توانند مشاوره ای درست و دقیق در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهند.
لازم به ذکر است گروه مشاورین شمینا در هر قراردادی با تخفیفات نقدی از مالکین محترم برای خرید ویلا در رویان به شما عزیزان یاری می رسانند.
در پایان اگر هرگونه سوال و با نیاز به مشاوره جهت خرید ویلا در رویان و یا هرکدام از شهرهای شمالی داشتید می توانید با خیالی آسوده به مشاورین شمینا اعتماد کنید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی دوبلکس در رویان اگر به دنبال ویلایی جنگلی در شهر رویان – شمال و در یکی از بهترین مناطق شهرکی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید. نوع سازه این ویلای جنگلی در رویان دوبلکس بوده، متراژ بنای این ویلای جنگلی لوکس و مدرن 270 متر مربع می باشد و در […]

کد: f6388
زمین: 300 متر
بنا: 270 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,200,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای مدرن جنگلی در شهر نوشهر و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق نوشهر واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f8550
زمین: 200 متر
بنا: 180 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
550,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در  محمودآباد این ویلای جنگلی با بنایی به متراژ 140 متری در زمینی به مساحت  240 متر مربع در شهر زیبای محمودآباد که دارای سازه ای مدرن با سازه ی دوبلکس و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. در مجموع دارای دو اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی می باشد. […]

کد: f7570
زمین: 240 متر
بنا: 140 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
450,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در نور لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در نور – شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین نور با بنای دوبلکس به مساحت 180 متر مربع در زمینی به مساحت 250 متر مربع با چشم انداز جنگل و […]

کد: f3089-16
زمین: 250 متر
بنا: 180 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
530,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی با بنایی به متراژ 210 متری در زمینی به مساحت 350 متر مربع در شهر زیبای نوشهر که دارای سازه ای مدرن با سازه ی دوبلکس و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. در مجموع دارای سه اتاق خواب بوده و دو سرویس بهداشتی می […]

کد: f8378
زمین: 350 متر
بنا: 210 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,200,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در شمال در بنایی با متراژ 200 متر مربع در زمینی به مساحت 250 متر مربع در منطقه ای با آب و هوایی مدیترانه ای و بکر قرار گرفته است. سازه ی این ویلای جنگلی در نوشهر -شمال از نوع دوبلکس بوده که در مجموع دارای سه […]

کد: f8587
زمین: 250 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
900,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو