قیمت: 750,000,000 تومان
متری: 1,744,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 250 متر
بنا: 180 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: سه
سند: سند ثبتی
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: دو
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
اتاق پخت
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دو نشیمن
دیوار کشی
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 1500 متر
قابلیت افزایش زمین
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کلید نخورده
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در نوشهر
ویلایی جنگلی در نوشهر قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.
موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در نوشهر – سیسنگان واقع شده است. همانطور که می دانیم نوشهر منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی داشت. خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور (نوشهر)، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.
قابل توضیح است که این ویلا در شمال – نوشهر با متراژی به اندازه 180 متر مربع در زمینی به مساحت 250 متر مربع واقع شده است.
این ویلای جنگلی دارای سازه ای دوبلکس بوده و در مجموع دارای سه اتاق و نیز دو سرویس بهداشتی می باشد.
از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در نوشهر راقب نماید.
از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.
عمر این ویلای جنگلی در نوشهر نوساز است که شیوه پرداخت آن بصورت نقدی و دارای سند ثبتی می باشد.
همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.
امروزه ویلاها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در نوشهر – شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان رقم بزند. اگر قصد خرید ویلاهای لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.
گروه مشاورین شمینا می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت شمینا تماس حاصل فرمائید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای ساحلی در سرخرود شاید کمتر کسی نام سرخرود را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای ساحلی در سرخرود از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. عمر بنای این ویلای ساحلی، زیر 5 سال بوده و دارای سند ثبتی می باشد که شیوه […]

کد: f7714
زمین: 230 متر
بنا: 120 متر
خواب: دو
موقعیت: ساحلی
280,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا  [sy_mogheiat] در [sy_nowshahr] این ویلا در [sy_sisangan_mantaghe] شهر [sy_nowshahr] و در منطقه ای [sy_mahal_melk] واقع شده است. این ویلای  [sy_mogheiat] در یکی ازخوش آب و هواترین منطقه ی [sy_nowshahr] قرارگرفته است. این ویلای  [sy_mogheiat] دارای سازه ی [sy_ertefa_melk] به مساحت [sy_metraj_bana] مترمربع باچشم اندازی رو به جنگل کوه دریا در زمینی به مساحت […]

کد: f5357
زمین: 885 متر
بنا: 530 متر
خواب: پنج و بیشتر
موقعیت: جنگلی
5,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی دوبلکس در رویان اگر به دنبال ویلایی جنگلی در شهر رویان – شمال و در یکی از بهترین مناطق شهرکی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید. نوع سازه این ویلای جنگلی در رویان دوبلکس بوده، متراژ بنای این ویلای جنگلی لوکس و مدرن 340 متر مربع می باشد و در […]

کد: f6457
زمین: 350 متر
بنا: 340 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,300,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در رویان این ویلای جنگلی در رویان در بنایی با متراژ 450 متر مربع و در زمینی به مساحت 850 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی رویان واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است. رویان از […]

کد: f6251
زمین: 850 متر
بنا: 450 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
2,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در عباس آباد لازم به ذکر است که این ویلای جنگلی در شمال – عباس آباد با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین عباس آباد قرار گرفته است، بنای آن از نوع تریپلکس و به متراژ 300 متر مربع در زمینی به مساحت 500 […]

کد: f1022
زمین: 500 متر
بنا: 300 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,600,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در چمستان این ویلای جنگلی در شمال در بنایی با متراژ 250 متر مربع در زمینی به مساحت 500 متر مربع در منطقه ای با آب و هوایی مدیترانه ای و بکر قرار گرفته است. سازه ی این ویلای جنگلی در چمستان -شمال از نوع دوبلکس بوده که در مجموع دارای سه […]

کد: f9131
زمین: 500 متر
بنا: 250 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
940,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو