قیمت: 550,000,000 تومان
متری: 1,486,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 250 متر
بنا: 120 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: سه
سند: سند ثبتی
عمر بنا: زیر 5 سال
طبقات ملک: همکف
محل ملک: شهرکی
سرویس: دو
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
خواب مستر یک
آب
آنتن مرکزی
اتاق پخت
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پکیج
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 1500 متر
قابلیت افزایش زمین
قابلیت هوشمند سازی دارد
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا جنگلی در نوشهر
این ویلا در شهر نوشهر و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق نوشهر قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید.
این ویلای جنگلی دارای سازه ی همکف به مساحت 120 مترمربع با چشم اندازی رو به جنگل، کوه و دریا در زمینی به مساحت 250 متر مربع واقع شده است.
این ویلای جنگلی در مجموع دارای سه اتاق خواب بوده است که تعداد سرویس بهداشتی آن دو عدد می باشد.
معماری بیرون این ویلا در نوشهر
پس از ورود به این ویلا جنگلی در نوشهر با درختان و گل های زیبا و خاصی مواجه می شوید، که می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. کف حیاط این ویلای جنگلی در نوشهر نیز واش بتن شده که لوکیشن زیبا و منحصربفردی از این ویلای شهرکی در نوشهر در اختیارتان قرار می دهد. خرید این ویلا می تواند برای کسانی که دنبال فضایی زیبا ، دلنشین و دنج هستند، مورد توجه قرار گیرد.
امکانات ویلا
برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان از تجارب معماران و مهندسین در ساخت این ویلای لوکس دارد.
علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و… اشاره کرد.
خریداران این ویلا در نوشهر می توانند برای گرم نگه داشتن این ویلای جنگلی در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلای همکف در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است، استفاده نمایند.
از ویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال – نوشهر می باشد. قرارگرفتن در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر نوشهر و فاصله کم با جنگل و همچنین دریا، از دیگر محاسن خرید ویلا جنگلی در نوشهر است.
معماری داخل ویلا
قسمتی از طبقه این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در نوشهر نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری mdf نیز کار شده است.
سن بنای این ویلای جنگلی، زیر 5 سال است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای همکف بصورت نقدی است.
عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر با تمامی امکانات و بصورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.
در پایان باید عرض کنیم، تمامی قیمت های مندرج در وب سایت توسط مالکین تعیین و پس از بررسی توسط کارشناسان شمینا، در وب سایت قرار می گیرد. بدیهی ست در صورت انتخاب هرکدام از ویلاها جهت خرید، مشاورین شمینا به شما در چانه زنی ها برای تخفیفات معامله، کمک خواهند کرد.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در رویان این ویلای جنگلی در شمال در بنایی با متراژ 300 متر مربع در زمینی به مساحت 400 متر مربع در منطقه ای با آب و هوایی مدیترانه ای و بکر قرار گرفته است. سازه ی این ویلای جنگلی در رویان -شمال از نوع دوبلکس بوده که در مجموع دارای چهار […]

کد: f6346
زمین: 400 متر
بنا: 300 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,200,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در چمستان این ویلای جنگلی در چمستان در بنایی با متراژ 460 متر مربع و در زمینی به مساحت 400 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی چمستان واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای پنج و بیشتر اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است. […]

کد: f9116
زمین: 400 متر
بنا: 460 متر
خواب: پنج و بیشتر
موقعیت: جنگلی
1,600,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در نوشهر ویلایی جنگلی در نوشهر قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید. موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در نوشهر – واقع شده است. همانطور که می دانیم نوشهر منطقه ای است که به […]

کد: f6410
زمین: 650 متر
بنا: 400 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
3,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نور لازم به ذکر است که این ویلای جنگلی در شمال – نور با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین نور قرار گرفته است، بنای آن از نوع دوبلکس و به متراژ 200 متر مربع در زمینی به مساحت 260 متر مربع با […]

کد: f7674
زمین: 260 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
700,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در محمودآباد اگر قصد خرید ویلا در محمودآباد – شمال را دارید، این ویلای مدرن جنگلی در شهر محمودآباد و در مجموعه ای شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته و در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق شمال، یعنی شهر ساحلی محمودآباد واقع شده است. عمر این بنا […]

کد: f10-7326
زمین: 1,100 متر
بنا: 400 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در نوشهر با بنایی به متراژ 500 متر مربع در زمینی به مساحت 1000 متر مربع در شهر نوشهر یکی از شهر های توریستی مازندران واقع شده است. نوع سازه ی این ویلا جنگلی در نوشهر – شمال تریپلکس بوده و در مجموع دارای پنج و بیشتر […]

کد: f5638
زمین: 1,000 متر
بنا: 500 متر
خواب: پنج و بیشتر
موقعیت: جنگلی
3,800,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو