قیمت: 2,100,000,000 تومان
متری: 3,853,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 270 متر
بنا: 275 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: چهار
سند: سند ثبتی در نوبت
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: تریپلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: سه
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
بدون مشرف
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
آیفون تصویری
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
خواب مستر دو
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 2500 متر
قابلیت افزایش زمین
قابلیت هوشمند سازی دارد
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کلید نخورده
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در عباس آباد
این ویلای جنگلی در عباس آباد با بنایی به متراژ 275 متر مربع و در زمینی با مساحت 270 متر مربع در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته است.
این ویلای لوکس و مدرن در شمال – عباس آباد دارای سازه ای تریپلکس بوده که جمعاً دارای چهار اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی می باشد.
این ویلای مدرن تریپلکس که به عنوان ویلای جنگلی شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال – عباس آباد هستند، مناسب باشد.
برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا در شمال از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی جنگل به کارگرفته شده است. که نشان از توانمندی مهندسان در ساخت این ویلای لوکس در عباس آباد – شمال دارد. اگر قصد خرید ویلایی لوکس و زیبا را دارید، این ویلا می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت خرید ویلا در شمال باشد.
علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و….اشاره کرد که می تواند خیال شما را در جهت خرید ویلا در عباس آباد آسوده نماید.
سن بنای فوق نوساز است و نوع سند آن نیز سند ثبتی در نوبت می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی بصورت نقدی است.
لازم به ذکر است که قیمت این ویلای جنگلی در هنگام عقد قرارداد قابل مذاکره می باشد و خریداران محترم می توانند تخفیفاتی نیز از مالکین اخذ نمایند.
قراراداد خرید ویلا در شمال – عباس آباد به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا در شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ویلا در شمال – عباس آباد با این مشکلات و اشتباه ها مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه در عباس آباد داشته باشید تا به شما در خرید ویلا در عباس آباد مشاوره های تخصصی دهند.
گروه مشاورین شمینا آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا، زمین و سایر امور ملکی در عباس آباد به شما عزیزان می باشند.
منتظر تماستان هستیم.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای ساحلی دوبلکس در نوشهر اگر به دنبال ویلایی ساحلی در شهر نوشهر – شمال و در یکی از بهترین مناطق شهرکی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید. نوع سازه این ویلای ساحلی در نوشهر دوبلکس بوده، متراژ بنای این ویلای ساحلی لوکس و مدرن 350 متر مربع می باشد و در […]

کد: f8431
زمین: 500 متر
بنا: 350 متر
خواب: سه
موقعیت: ساحلی
2,800,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا جنگلی در محمودآباد این ویلا در شهر محمودآباد و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین منطقه ی محمودآباد قرارگرفته است. این ویلای جنگلی دارای سازه ی همکف به مساحت 200 مترمربع باچشم اندازی رو به جنگل کوه دریا در زمینی به مساحت 600 […]

کد: f7342
زمین: 600 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
750,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در نوشهر در بنایی با متراژ 260 متر مربع و در زمینی به مساحت 550 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی نوشهر واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای دو سرویس بهداشتی است. نوشهر از […]

کد: f6308
زمین: 550 متر
بنا: 260 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در کلاردشت ویلایی شهری در کلاردشت قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای شهری توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید. موقعیت جغرافیایی این ویلای شهری در کلاردشت – واقع شده است. همانطور که می دانیم کلاردشت منطقه ای است که به […]

کد: Kn1000
زمین: 1,300 متر
بنا: 700 متر
خواب: چهار
موقعیت: شهری
تماس بگیرید

ویلا

خرید ویلا در رویان لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در رویان – شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین رویان با بنای دوبلکس به مساحت 180 متر مربع در زمینی به مساحت 280 متر مربع با چشم انداز جنگل و […]

کد: f6475
زمین: 280 متر
بنا: 180 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
970,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در نور ویلای جنگلی در نور در بنایی با متراژ 250 متر مربع و در زمینی به مساحت 450 متر مربع در منطقه ی نور واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای سه اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است. نور از جمله شهر هایی در شمال […]

کد: f7221-16
زمین: 450 متر
بنا: 250 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
880,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو