قیمت: 400,000,000 تومان
متری: 515,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروخته شده
نوع ملک: ویلا
زمین: 517 متر
بنا: 260 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: سه
سند: سند ثبتی
عمر بنا: زیر 5 سال
طبقات ملک: تریپلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: یک
نوع پرداخت: نقدی
اگر از این ویلا خوشتون اومده، فقط کافیه با کارشناسان شمینا تماس بگیرید و کد f732-16 رو بگید تا ویلا های مشابه و بهتری رو بهتون معرفی کنیم.
امکانات
    شومینه
    مبلمان
    کولر
    آب
    برق
    گاز
    تراس
    حفاظ و دزدگیر
    تلفن
    آلاچیق
    باربی کیو
    توالت فرنگی
    حیاط سازی
    دیوار کشی
    شوفاژ
    کابینت MDF
    کولر اسپلیت
    انباری
    چسبیده به جنگل
    چشم انداز زیبا
    نزدیک به شهر
    آبگرمکن
    گاز رومیزی
    هود
    نور مخفی سقف
    نشیمن
    کمد رختخواب
    با تمامی لوازم منزل
    فاصله تا دریا 4 کیلومتر
توضیحات

خرید ویلای [sy_mogheiat] در [sy_nowshahr]

شاید کمتر کسی باشد که نام [sy_nowshahr] را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای [sy_mogheiat] در [sy_nowshahr] از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است.

سن بنای این ویلای [sy_mogheiat] [sy_omre_bana] بوده و دارای [sy_sanad] می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در [sy_nowshahr] بصورت [sy_pardakht] است.

این ویلای [sy_mogheiat] در [sy_nowshahr] – شمال با بنایی به متراز [sy_metraj_bana] متر مربع در زمینی به مساحت  [sy_metraj_zamin] متر مربع قرار گرفته است.

نوع سازه ی این ویلا، [sy_ertefa_melk] بوده و در مجموع دارای [sy_tedad_otagh] اتاق خواب و همچنین دارای [sy_servis] سرویس بهداشتی است.

پس از ورود به داخل این ویلای [sy_mogheiat] در [sy_nowshahr] با حیاط سازی زیبا، گل کاری های منحصر بفرد و همچنین انباری، [sy_alachigh] ، [sy_biliard] و … مواجه می شوید که می تواند شما را برای خرید ویلای [sy_mogheiat] درشمال وسوسه کند. همچنین سالن دل باز و بزرگ، پنچره های دو جداره رو به طبیعت و سقف طراحی شده با کناف و نور پردازی مخفی، انگیزه و اشتیاق شما را برای خرید ویلا در شمال چند برابر کند.

علاوه بر اینکه خریداران ویلای [sy_mogheiat] در شمال – [sy_nowshahr] می توانند از آب و هوا و زیبایی های خدا دادی این مناطق استفاده کنند. خرید ویلا در منطقه شمال می تواند سرمایه گذاری مناسب و سودمندی برای خریداران باشد.

از مزیت های این ویلای شهرکی در شمال – [sy_nowshahr] دسترسی سریع آن به خیابان اصلی، مراکز خرید و همچنین پارک [sy_mogheiat] است.

از ویژگی های خاص این ویلا استفاده  از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی مجرب شمال – [sy_nowshahr] می باشد.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای مدرن جنگلی در شهر نوشهر و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق نوشهر واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f2194
زمین: 300 متر
بنا: 216 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
840,000,000 تومان

ویلا

معماری داخل ویلا قسمتی از طبقه این ویلا در چمستان را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در چمستان نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب […]

کد: f9113
زمین: 300 متر
بنا: 190 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
730,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در سرخرود ویلایی لوکس و مدرن در شهر سرخرود با بنایی به متراژ 115 متر مربع در زمینی به مساحت 105 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد. نوع سازه این ویلای ساحلی دوبلکس بوده، تعداد اتاق های خواب این ویلا سه می باشد و […]

کد: f12-1202
زمین: 105 متر
بنا: 115 متر
خواب: سه
موقعیت: ساحلی
900,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در نور اگر به دنبال خرید ویلایی لوکس و مدرن در نور – شمال هستید ما را در این مقاله همراهی کنید. همانطور که گفته شد این ویلا در شهر ساحلی نور قرار گرفته است. شهر نور یکی از شهرهای زیبای شمال می باشد که در آن دریا و جنگل فاصله ی بسیار […]

کد: f7367
زمین: 300 متر
بنا: 250 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
780,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر شاید کمتر کسی باشد که نام نوشهر را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در نوشهر از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. سن بنای این ویلای جنگلی نوساز بوده و دارای سند ثبتی در نوبت می باشد […]

کد: f5517
زمین: 280 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,100,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در چمستان این ویلای مدرن جنگلی در شهر چمستان و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق چمستان واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f7429
زمین: 400 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
790,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو