قیمت: 5,000,000,000 تومان
متری: 8,621,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 340 متر
بنا: 240 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: سه
سند: سند ثبتی
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: دو
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
کابینت ممبران
خواب مستر سه
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
آیفون تصویری
اتاق پخت
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پارکینگ مسقف
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 1500 متر
قابلیت افزایش زمین
قابلیت هوشمند سازی دارد
کاغذ دیواری
کلید نخورده
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در کلارآباد
ویلایی جنگلی در کلارآباد قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.
موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در کلارآباد – واقع شده است. همانطور که می دانیم کلارآباد منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی داشت. خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور (کلارآباد)، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.
قابل توضیح است که این ویلا در شمال – کلارآباد با متراژی به اندازه 240 متر مربع در زمینی به مساحت 340 متر مربع واقع شده است.
این ویلای جنگلی دارای سازه ای دوبلکس بوده و در مجموع دارای سه اتاق و نیز دو سرویس بهداشتی می باشد.
از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در کلارآباد راقب نماید.
از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.
عمر این ویلای جنگلی در کلارآباد نوساز است که شیوه پرداخت آن بصورت نقدی و دارای سند ثبتی می باشد.
همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.
امروزه ویلاها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در کلارآباد – شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان رقم بزند. اگر قصد خرید ویلاهای لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.
گروه مشاورین شمینا می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت شمینا تماس حاصل فرمائید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلا در چمستان ویلایی جنگلی در چمستان قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید. موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در چمستان – واقع شده است. همانطور که می دانیم چمستان منطقه ای است که به […]

کد: f9089
زمین: 340 متر
بنا: 130 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
410,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در نوشهر با بنایی به متراز 220 متر مربع در زمینی به مساحت 260 متر مربع در شهر نوشهر که یکی از شهر های توریستی مازندران می باشد، واقع شده است. نوع سازه ی این ویلا جنگلی در نوشهر – شمال دوبلکس بوده و در مجموع دارای […]

کد: f6434
زمین: 260 متر
بنا: 220 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
950,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا جنگلی در رویان اگر به دنبال خرید ویلایی لوکس و مدرن در رویان – شمال هستید ما را در این مقاله همراهی کنید. همانطور که گفته شد این ویلا در شهر ساحلی رویان قرار گرفته است. شهر رویان یکی از شهرهای زیبای شمال می باشد که در آن دریا و جنگل فاصله ی […]

کد: f5795
زمین: 750 متر
بنا: 350 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
2,000,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در محمودآباد این ویلای جنگلی در محمودآباد در بنایی با متراژ 110 متر مربع و در زمینی به مساحت 265 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی محمودآباد واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای دو اتاق خواب می باشد و همچنین دارای دو سرویس بهداشتی است. محمودآباد از […]

کد: f12-7641
زمین: 265 متر
بنا: 110 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
380,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی تریپلکس در رویان اگر به دنبال ویلایی جنگلی در شهر رویان – شمال و در یکی از بهترین مناطق شهرکی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید. نوع سازه این ویلای جنگلی در رویان تریپلکس بوده، متراژ بنای این ویلای جنگلی لوکس و مدرن 350 متر مربع می باشد و در […]

کد: f6543
زمین: 530 متر
بنا: 350 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,800,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در محمودآباد ویلایی جنگلی در محمودآباد قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلا جنگلی برای شما سخن بگوییم. تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید. این ویلای جنگلی به طور دقیق تر در واقع شده است. همانطور که می دانیم محمودآباد منطقه ای است […]

کد: f3149-12
زمین: 235 متر
بنا: 100 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
320,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو