قیمت: 1,200,000,000 تومان
متری: 2,857,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 220 متر
بنا: 200 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: سه
سند: سند ثبتی
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: دو
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
روف گاردن
آب
آلاچیق
آنتن مرکزی
آیفون تصویری
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پارکینگ مسقف
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
خواب مستر دو
دو نشیمن
دید جنگل
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 1500 متر
قابلیت افزایش زمین
قابلیت هوشمند سازی دارد
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کلید نخورده
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در رویان
ویلایی جنگلی در رویان قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.
موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در رویان – واقع شده است. همانطور که می دانیم رویان منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی داشت. خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور (رویان)، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.
قابل توضیح است که این ویلا در شمال – رویان با متراژی به اندازه 200 متر مربع در زمینی به مساحت 220 متر مربع واقع شده است.
این ویلای جنگلی دارای سازه ای دوبلکس بوده و در مجموع دارای سه اتاق و نیز دو سرویس بهداشتی می باشد.
از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در رویان راقب نماید.
از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.
عمر این ویلای جنگلی در رویان نوساز است که شیوه پرداخت آن بصورت نقدی و دارای سند ثبتی می باشد.
همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.
امروزه ویلاها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در رویان – شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان رقم بزند. اگر قصد خرید ویلاهای لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.
گروه مشاورین شمینا می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت شمینا تماس حاصل فرمائید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلا جنگلی در محمودآباد این ویلا در شهر محمودآباد و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق محمودآباد قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید. این ویلای جنگلی دارای سازه ی نیم پیلوت به مساحت 130 مترمربع […]

کد: f7727
زمین: 220 متر
بنا: 130 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
370,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در سلمانشهر – متل قو لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در سلمانشهر – متل قو – شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین سلمانشهر – متل قو با بنای دوبلکس به مساحت 450 متر مربع در زمینی به […]

زمین: 550 متر
بنا: 450 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
4,000,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در رویان ویلایی لوکس و مدرن در شهر رویان با بنایی به متراژ 300 متر مربع در زمینی به مساحت 360 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد. نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده، تعداد اتاق های خواب این ویلا هیچ می باشد و […]

کد: f6395
زمین: 360 متر
بنا: 300 متر
موقعیت: جنگلی
1,400,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر لازم به ذکر است که این ویلای جنگلی در شمال – نوشهر با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین نوشهر قرار گرفته است، بنای آن از نوع دوبلکس و به متراژ 170 متر مربع در زمینی به مساحت 300 متر مربع با […]

کد: f1552
زمین: 300 متر
بنا: 170 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
800,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در کلارآباد شاید کمتر کسی نام کلارآباد را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در کلارآباد از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. عمر بنای این ویلای جنگلی، نوساز بوده و دارای سند ثبتی می باشد که شیوه پرداخت جهت […]

کد: s1140
زمین: 340 متر
بنا: 150 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,350,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی دوبلکس در رویان اگر به دنبال ویلایی جنگلی در شهر رویان – شمال و در یکی از بهترین مناطق شهرکی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید. نوع سازه این ویلای جنگلی در رویان دوبلکس بوده، متراژ بنای این ویلای جنگلی لوکس و مدرن 550 متر مربع می باشد و در […]

کد: f6421
زمین: 500 متر
بنا: 550 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
2,500,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو