قیمت: 1,000,000,000 تومان
متری: 1,515,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 450 متر
بنا: 210 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: چهار
سند: سند ثبتی
عمر بنا: زیر 5 سال
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: سه
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
خواب مستر سه
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
اتاق پخت
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چاه آب
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 2000 متر
قابلیت افزایش زمین
قابلیت هوشمند سازی دارد
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کمد رختخواب
کولراسپیلت 4 دستگاه
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در نوشهر
این ویلای جنگلی در نوشهر با بنایی به متراژ 210 متر مربع و در زمینی با مساحت 450 متر مربع در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته است.
این ویلای لوکس و مدرن در شمال – نوشهر دارای سازه ای دوبلکس بوده که جمعاً دارای چهار اتاق خواب و سه سرویس بهداشتی می باشد.
این ویلای مدرن دوبلکس که به عنوان ویلای جنگلی شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال – نوشهر هستند، مناسب باشد.
برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا در شمال از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی جنگل به کارگرفته شده است. که نشان از توانمندی مهندسان در ساخت این ویلای لوکس در نوشهر – شمال دارد. اگر قصد خرید ویلایی لوکس و زیبا را دارید، این ویلا می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت خرید ویلا در شمال باشد.
علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و….اشاره کرد که می تواند خیال شما را در جهت خرید ویلا در نوشهر آسوده نماید.
سن بنای فوق زیر 5 سال است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی بصورت نقدی است.
لازم به ذکر است که قیمت این ویلای جنگلی در هنگام عقد قرارداد قابل مذاکره می باشد و خریداران محترم می توانند تخفیفاتی نیز از مالکین اخذ نمایند.
قراراداد خرید ویلا در شمال – نوشهر به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا در شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ویلا در شمال – نوشهر با این مشکلات و اشتباه ها مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه در نوشهر داشته باشید تا به شما در خرید ویلا در نوشهر مشاوره های تخصصی دهند.
گروه مشاورین شمینا آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا، زمین و سایر امور ملکی در نوشهر به شما عزیزان می باشند.
منتظر تماستان هستیم.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در سلمانشهر – متل قو این ویلای جنگلی در شمال در بنایی با متراژ 220 متر مربع در زمینی به مساحت 500 متر مربع در منطقه ای با آب و هوایی مدیترانه ای و بکر قرار گرفته است. سازه ی این ویلای جنگلی در سلمانشهر – متل قو -شمال از نوع دوبلکس […]

زمین: 500 متر
بنا: 220 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
3,000,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در رویان شاید کمتر کسی نام رویان را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در رویان از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. عمر بنای این ویلای جنگلی، نوساز بوده و دارای سند ثبتی می باشد که شیوه پرداخت جهت […]

کد: f6571
زمین: 300 متر
بنا: 210 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,400,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در نوشهر در بنایی با متراژ 250 متر مربع و در زمینی به مساحت 310 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی نوشهر واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای سه اتاق خواب می باشد و همچنین دارای دو سرویس بهداشتی است. نوشهر از […]

کد: f8555
زمین: 310 متر
بنا: 250 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,300,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا جنگلی در رویان این ویلا در شهر رویان و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق رویان قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید. این ویلای جنگلی دارای سازه ی دوبلکس به مساحت 500 مترمربع با […]

کد: f6411
زمین: 850 متر
بنا: 500 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
5,500,000,005 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در رویان این ویلای مدرن جنگلی در شهر رویان و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق رویان واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f6490
زمین: 330 متر
بنا: 250 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در چمستان ویلایی لوکس و مدرن در شهر چمستان با بنایی به متراژ 240 متر مربع در زمینی به مساحت 300 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد. نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده، تعداد اتاق های خواب این ویلا چهار می باشد و […]

کد: f9263
زمین: 300 متر
بنا: 240 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
780,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو