قیمت: 570,000,000 تومان
متری: 1,541,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 225 متر
بنا: 145 متر
موقعیت: جنگلی
سند: سند ثبتی در نوبت
عمر بنا: زیر 5 سال
طبقات ملک: نیم پیلوت
محل ملک: شهرکی
سرویس: دو
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
خواب مستر یک
آب
آلاچیق
آنتن مرکزی
اتاق پخت
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دید جنگل
دیوار کشی
سیستم فاضلاب سبتیک
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 2000 متر
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در نوشهر
ویلایی لوکس و مدرن در شهر نوشهر با بنایی به متراژ 145 متر مربع در زمینی به مساحت 225 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد.
نوع سازه این ویلای جنگلی نیم پیلوت بوده، تعداد اتاق های خواب این ویلا می باشد و دارای دو سرویس بهداشتی است.
عمر این بنا زیر 5 سال بوده و دارای سند سند ثبتی در نوبت می باشد.
خرید ویلای جنگلی در نوشهر می تواند برای کسانی که به دنبال فضایی خلوت و بی سر و صدا هستند، مناسب باشد که از طبیعت بکر آن لذت ببرند.
نحوه پرداخت این ویلا در نوشهر بصورت نقدی می باشد.
لازم به ذکر است که قیمت نهائی این ویلای جنگلی هنگام عقد قرارداد برای خریدار واقعی قابل مذاکره است و می توان تخفیفاتی از مالکین اخذ نمود.
خرید این ویلا جنگلی در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این ویلا در نوشهر، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.
این ویلای مدرن نیم پیلوت که به عنوان ویلای جنگلی شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه ای مناسب برای کسانی که به دنبال خرید ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال – نوشهر هستند، مناسب باشد.
از دیگر نکات مثبت خرید این ویلا در شمال می توان به فضای بیرون آن ویلا اشاره کرد که به دلیل آنکه کف حیاط واش بتن شده، می تواند مکان مناسبی جهت بازی، تفریح و… باشد.
علاوه بر آن، در بخش دیگر حیاط این ویلا با گیاهان و درختچه های زیبایی طراحی شده است. که می تواند برای افرادی که به گل و گیاه علاقه مند هستند نکته جذاب و با اهمیتی باشد.
اگر مقصد تفریحات آخر هفته ی شما نیز شمال کشور است و به دنبال فضایی خوش آب و هوا هستید که از طبیعت بکر آن در فصل های گوناگون شمال لذت ببرید و قدمی در ساحل بزنید، خرید این ویلای جنگلی در نوشهر می تواند برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد.
گروه مشاورین شمینا به شما عزیزان کمک می کنند تا بتوانید خریدی با اطمینان کامل و تجربه ای مناسب از خرید ویلا یا زمین داشته باشید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در محمودآباد این ویلای جنگلی در محمودآباد با بنایی به متراژ 260 متر مربع در زمینی به مساحت 360 متر مربع در شهر محمودآباد یکی از شهر های توریستی مازندران واقع شده است. نوع سازه ی این ویلا جنگلی در محمودآباد – شمال دوبلکس بوده و در مجموع دارای سه اتاق خواب […]

کد: f7165
زمین: 360 متر
بنا: 260 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
980,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای ساحلی در نوشهر ویلای ساحلی در منطقه نوشهر به متراژ 600 متر مربع در زمینی به مساحت 600 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال – نوشهر از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای ساحلی از نوع تریپلکس می باشد که در مجموع دارای پنج و بیشتر اتاق […]

کد: f5285
زمین: 600 متر
بنا: 600 متر
خواب: پنج و بیشتر
موقعیت: ساحلی
4,500,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در چمستان این ویلای جنگلی در چمستان در بنایی با متراژ 270 متر مربع و در زمینی به مساحت 560 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی چمستان واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است. چمستان از […]

کد: f9162
زمین: 560 متر
بنا: 270 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
800,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در چمستان اگر قصد خرید ویلا در چمستان – شمال را دارید، این ویلای مدرن جنگلی در شهر چمستان و در مجموعه ای شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته و در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق شمال، یعنی شهر ساحلی چمستان واقع شده است. عمر این بنا […]

کد: f9229
زمین: 270 متر
بنا: 220 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
850,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر شاید کمتر کسی نام نوشهر را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در نوشهر از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. عمر بنای این ویلای جنگلی، زیر 10 سال بوده و دارای سند ثبتی می باشد که شیوه […]

کد: f5315
زمین: 5,500 متر
بنا: 700 متر
خواب: پنج و بیشتر
موقعیت: جنگلی
14,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در نور لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در نور – شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین نور با بنای دوبلکس به مساحت 240 متر مربع در زمینی به مساحت 370 متر مربع با چشم انداز جنگل و […]

کد: f7696
زمین: 370 متر
بنا: 240 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,200,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو