قیمت: 350,000,000 تومان
متری: 972,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 250 متر
بنا: 110 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: دو
سند: سند ثبتی
عمر بنا: زیر 2 سال
طبقات ملک: همکف
محل ملک: شهرکی
سرویس: دو
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
خواب مستر یک
آب
آنتن مرکزی
اتاق پخت
انباری
با تمامی لوازم منزل
باربی کیو
باغ گل و گیاه
برق
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دیوار کشی
سیستم فاضلاب سبتیک
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 2000 متر
قابلیت افزایش زمین
کابینت MDF
کمد رختخواب
کولراسپیلت 4 دستگاه
گاز
گاز رومیزی
مبلمان
مبله کامل
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در محمودآباد
ویلایی جنگلی در محمودآباد قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.
موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در محمودآباد – واقع شده است. همانطور که می دانیم محمودآباد منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی داشت. خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور (محمودآباد)، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.
قابل توضیح است که این ویلا در شمال – محمودآباد با متراژی به اندازه 110 متر مربع در زمینی به مساحت 250 متر مربع واقع شده است.
این ویلای جنگلی دارای سازه ای همکف بوده و در مجموع دارای دو اتاق و نیز دو سرویس بهداشتی می باشد.
از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در محمودآباد راقب نماید.
از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.
عمر این ویلای جنگلی در محمودآباد زیر 2 سال است که شیوه پرداخت آن بصورت نقدی و دارای سند ثبتی می باشد.
همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.
امروزه ویلاها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در محمودآباد – شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان رقم بزند. اگر قصد خرید ویلاهای لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.
گروه مشاورین شمینا می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت شمینا تماس حاصل فرمائید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر شاید کمتر کسی باشد که نام نوشهر را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در نوشهر از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. سن بنای این ویلای جنگلی نوساز بوده و دارای سند ثبتی می باشد که شیوه […]

کد: f5723
زمین: 750 متر
بنا: 500 متر
خواب: پنج و بیشتر
موقعیت: جنگلی
4,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در سلمانشهر – متل قو این ویلای جنگلی در منطقه سلمانشهر – متل قو به متراژ بنای 150 متر مربع در زمینی به مساحت 940 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال – سلمانشهر – متل قو از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای جنگلی از نوع […]

زمین: 940 متر
بنا: 150 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,300,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای دوبلکس در محمودآباد اگر به دنبال ویلایی در شهر محمودآباد – شمال و در یکی از بهترین مناطق شهرکی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید. نوع سازه این ویلای جنگلی در محمودآباد دوبلکس بوده، متراژ بنای این ویلای لوکس و مدرن 260 متر مربع می باشد و در زمینی به مساحت […]

کد: f7453
زمین: 350 متر
بنا: 260 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
750,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در محمودآباد ویلایی لوکس و مدرن در کلوده شهر محمودآباد با بنایی به متراژ 200 متر مربع در زمینی به مساحت 250 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد. نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده، تعداد اتاق های خواب این ویلا سه می باشد […]

زمین: 250 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
480,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در نوشهر با بنایی به متراز 170 متر مربع در زمینی به مساحت 1,200 متر مربع در شهر نوشهر که یکی از شهر های توریستی مازندران می باشد، واقع شده است. نوع سازه ی این ویلا جنگلی در نوشهر – شمال همکف بوده و در مجموع دارای […]

کد: f6173
زمین: 1,200 متر
بنا: 170 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
1,600,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در رویان لازم به ذکر است که این ویلای جنگلی در شمال – رویان با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین رویان قرار گرفته است، بنای آن از نوع دوبلکس و به متراژ 300 متر مربع در زمینی به مساحت 500 متر مربع با […]

کد: f6478
زمین: 500 متر
بنا: 300 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
2,500,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو