قیمت: 1,850,000,000 تومان
متری: 1,850,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 700 متر
بنا: 300 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: سه
سند: سند ثبتی
عمر بنا: زیر 5 سال
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: دو
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
آب
آلاچیق
آنتن مرکزی
اتاق پخت
انباری
باربی کیو
برق
پارک بازی شهرکی
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
خواب مستر دو
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 2000 متر
قابلیت افزایش زمین
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در رویان
ویلایی لوکس و مدرن در شهر رویان با بنایی به متراژ 300 متر مربع در زمینی به مساحت 700 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد.
نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده، تعداد اتاق های خواب این ویلا سه می باشد و دارای دو سرویس بهداشتی است.
عمر این بنا زیر 5 سال بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد.
خرید ویلای جنگلی در رویان می تواند برای کسانی که به دنبال فضایی خلوت و بی سر و صدا هستند، مناسب باشد که از طبیعت بکر آن لذت ببرند.
نحوه پرداخت این ویلا در رویان بصورت نقدی می باشد.
لازم به ذکر است که قیمت نهائی این ویلای جنگلی هنگام عقد قرارداد برای خریدار واقعی قابل مذاکره است و می توان تخفیفاتی از مالکین اخذ نمود.
خرید این ویلا جنگلی در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته واقع شده است. از مزایای دیگر این ویلا در رویان، دسترسی آسان به جاده اصلی، مراکز تفریحی و همچنین پارک جنگلی می باشد.
این ویلای مدرن دوبلکس که به عنوان ویلای جنگلی شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه ای مناسب برای کسانی که به دنبال خرید ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال – رویان هستند، مناسب باشد.
از دیگر نکات مثبت خرید این ویلا در شمال می توان به فضای بیرون آن ویلا اشاره کرد که به دلیل آنکه کف حیاط واش بتن شده، می تواند مکان مناسبی جهت بازی، تفریح و… باشد.
علاوه بر آن، در بخش دیگر حیاط این ویلا با گیاهان و درختچه های زیبایی طراحی شده است. که می تواند برای افرادی که به گل و گیاه علاقه مند هستند نکته جذاب و با اهمیتی باشد.
اگر مقصد تفریحات آخر هفته ی شما نیز شمال کشور است و به دنبال فضایی خوش آب و هوا هستید که از طبیعت بکر آن در فصل های گوناگون شمال لذت ببرید و قدمی در ساحل بزنید، خرید این ویلای جنگلی در رویان می تواند برای شما گزینه بسیار مناسبی باشد.
گروه مشاورین شمینا به شما عزیزان کمک می کنند تا بتوانید خریدی با اطمینان کامل و تجربه ای مناسب از خرید ویلا یا زمین داشته باشید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلا در محمودآباد ویلایی جنگلی در محمودآباد قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید. موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در محمودآباد – واقع شده است. همانطور که می دانیم محمودآباد منطقه ای است که به […]

کد: f10-7621
زمین: 250 متر
بنا: 150 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
390,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در نور ویلایی لوکس و مدرن در شهر نور با بنایی به متراژ 220 در زمینی به مساحت 450 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد. نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده،تعداد اتاق های خواب این ویلا سه می باشد و دارای سه سرویس […]

کد: f7214-16
زمین: 450 متر
بنا: 220 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
980,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای ساحلی در نوشهر ویلای ساحلی در منطقه نوشهر به متراژ 600 متر مربع در زمینی به مساحت 600 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال – نوشهر از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای ساحلی از نوع تریپلکس می باشد که در مجموع دارای پنج و بیشتر اتاق […]

کد: f5285
زمین: 600 متر
بنا: 600 متر
خواب: پنج و بیشتر
موقعیت: ساحلی
4,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در رویان ویلایی جنگلی در رویان قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید. موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در رویان – واقع شده است. همانطور که می دانیم رویان منطقه ای است که به […]

کد: f6404
زمین: 386 متر
بنا: 170 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
630,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا جنگلی در رویان این ویلا در شهر رویان و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق رویان قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید. این ویلای جنگلی دارای سازه ی دوبلکس به مساحت 170 مترمربع با […]

کد: f6556
زمین: 200 متر
بنا: 170 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
800,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در منطقه نوشهر به متراژ بنای 340 متر مربع در زمینی به مساحت 700 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال – نوشهر از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای جنگلی از نوع دوبلکس می باشد که در مجموع دارای چهار اتاق […]

کد: f6032
زمین: 700 متر
بنا: 340 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
3,500,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو