قیمت: 2,300,000,000 تومان
متری: 2,130,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروخته شده
نوع ملک: ویلا
زمین: 600 متر
بنا: 480 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: چهار
سند: سند ثبتی
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: سه
نوع پرداخت: نقدی
اگر از این ویلا خوشتون اومده، فقط کافیه با کارشناسان شمینا تماس بگیرید و کد f6396 رو بگید تا ویلا های مشابه و بهتری رو بهتون معرفی کنیم.
امکانات
سونا بخار
سونا خشک
جکوزی
استخر
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
آیفون تصویری
اتاق پخت
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چاه آب
چشم انداز زیبا
خواب مستر چهار
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سالن بیلیارد
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 1500 متر
قابلیت افزایش زمین
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کلید نخورده
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا جنگلی در رویان
این ویلا در شهر رویان و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق رویان قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید.
این ویلای جنگلی دارای سازه ی دوبلکس به مساحت 480 مترمربع با چشم اندازی رو به جنگل، کوه و دریا در زمینی به مساحت 600 متر مربع واقع شده است.
این ویلای جنگلی در مجموع دارای چهار اتاق خواب بوده است که تعداد سرویس بهداشتی آن سه عدد می باشد.
معماری بیرون این ویلا در رویان
پس از ورود به این ویلا جنگلی در رویان با درختان و گل های زیبا و خاصی مواجه می شوید، که می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. کف حیاط این ویلای جنگلی در رویان نیز واش بتن شده که لوکیشن زیبا و منحصربفردی از این ویلای شهرکی در رویان در اختیارتان قرار می دهد. خرید این ویلا می تواند برای کسانی که دنبال فضایی زیبا ، دلنشین و دنج هستند، مورد توجه قرار گیرد.
امکانات ویلا
برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان از تجارب معماران و مهندسین در ساخت این ویلای لوکس دارد.
علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، استخردار ، و… اشاره کرد.
خریداران این ویلا در رویان می توانند برای گرم نگه داشتن این ویلای جنگلی در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلای دوبلکس در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در رویان طراحی شده است، استفاده نمایند.
از ویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال – رویان می باشد. قرارگرفتن در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر رویان و فاصله کم با جنگل و همچنین دریا، از دیگر محاسن خرید ویلا جنگلی در رویان است.
معماری داخل ویلا
قسمتی از طبقه این ویلا در رویان را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در رویان نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در رویان شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری mdf نیز کار شده است.
سن بنای این ویلای جنگلی، نوساز است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای دوبلکس بصورت نقدی است.
عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در رویان با تمامی امکانات و بصورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.
در پایان باید عرض کنیم، تمامی قیمت های مندرج در وب سایت توسط مالکین تعیین و پس از بررسی توسط کارشناسان شمینا، در وب سایت قرار می گیرد. بدیهی ست در صورت انتخاب هرکدام از ویلاها جهت خرید، مشاورین شمینا به شما در چانه زنی ها برای تخفیفات معامله، کمک خواهند کرد.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در نوشهر در بنایی با متراژ 400 متر مربع و در زمینی به مساحت 600 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی نوشهر واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است. نوشهر از […]

کد: f6442
زمین: 600 متر
بنا: 400 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
2,800,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا جنگلی در رویان این ویلا در [sy_sisangan_mantaghe] شهر رویان و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین منطقه ی رویان قرارگرفته است. این ویلای جنگلی دارای سازه ی دوبلکس به مساحت 300 مترمربع باچشم اندازی رو به جنگل کوه دریا در زمینی به مساحت […]

کد: f5693
زمین: 400 متر
بنا: 300 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,350,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در کلارآباد ویلایی جنگلی در کلارآباد قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید. موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در کلارآباد – واقع شده است. همانطور که می دانیم کلارآباد منطقه ای است که به […]

کد: f1018
زمین: 340 متر
بنا: 240 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
5,000,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای مدرن جنگلی در شهر نوشهر و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق نوشهر واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f8582
زمین: 250 متر
بنا: 160 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
800,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در سلمانشهر – متل قو ویلایی لوکس و مدرن در دریاگوشه شهر سلمانشهر – متل قو با بنایی به متراژ 310 متر مربع در زمینی به مساحت 435 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد. نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده، تعداد اتاق های […]

زمین: 435 متر
بنا: 310 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
4,200,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در رویان لازم به ذکر است که این ویلای جنگلی در شمال – رویان با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین رویان قرار گرفته است، بنای آن از نوع و به متراژ 180 متر مربع در زمینی به مساحت 250 متر مربع با چشم […]

کد: f6113
زمین: 250 متر
بنا: 180 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
780,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو