قیمت: 550,000,000 تومان
متری: 1,250,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروخته شده
نوع ملک: ویلا
زمین: 270 متر
بنا: 170 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: دو
سند: سند ثبتی در نوبت
عمر بنا: زیر 5 سال
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: دو
نوع پرداخت: نقدی
اگر از این ویلا خوشتون اومده، فقط کافیه با کارشناسان شمینا تماس بگیرید و کد f8485 رو بگید تا ویلا های مشابه و بهتری رو بهتون معرفی کنیم.
امکانات
بدون مشرف
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
اتاق پخت
انباری
باربی کیو
برق
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
خواب مستر دو
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
فاصله تا دریا 2500 متر
قابلیت افزایش زمین
قابلیت هوشمند سازی دارد
کابینت MDF
کاغذ دیواری
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا جنگلی در نوشهر
این ویلا در شهر نوشهر و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق نوشهر قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید.
این ویلای جنگلی دارای سازه ی دوبلکس به مساحت 170 مترمربع با چشم اندازی رو به جنگل، کوه و دریا در زمینی به مساحت 270 متر مربع واقع شده است.
این ویلای جنگلی در مجموع دارای دو اتاق خواب بوده است که تعداد سرویس بهداشتی آن دو عدد می باشد.
معماری بیرون این ویلا در نوشهر
پس از ورود به این ویلا جنگلی در نوشهر با درختان و گل های زیبا و خاصی مواجه می شوید، که می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. کف حیاط این ویلای جنگلی در نوشهر نیز واش بتن شده که لوکیشن زیبا و منحصربفردی از این ویلای شهرکی در نوشهر در اختیارتان قرار می دهد. خرید این ویلا می تواند برای کسانی که دنبال فضایی زیبا ، دلنشین و دنج هستند، مورد توجه قرار گیرد.
امکانات ویلا
برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی بسیار عالی به کارگرفته شده است. که نشان از تجارب معماران و مهندسین در ساخت این ویلای لوکس دارد.
علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و… اشاره کرد.
خریداران این ویلا در نوشهر می توانند برای گرم نگه داشتن این ویلای جنگلی در فصل سرما از شومینه ، شوفاژ و همچنین برای خنک کردن این ویلای دوبلکس در فصل گرما از کولرهای اسپیلت که در نقاط مختلف ویلا در نوشهر طراحی شده است، استفاده نمایند.
از ویژگی های خاص این ویلا استفاده از متریال لوکس و با کیفیت در ساخت و بهره مندی از اصول فنی و مهندسی با توجه به شرایط آب و هوایی شمال – نوشهر می باشد. قرارگرفتن در بهترین منطقه تهرانی نشین با امنیت بالا، وجود چشم انداز زیبای کوه، جنگل، دریا، نزدیکی به مرکز خرید و مرکز شهر نوشهر و فاصله کم با جنگل و همچنین دریا، از دیگر محاسن خرید ویلا جنگلی در نوشهر است.
معماری داخل ویلا
قسمتی از طبقه این ویلا در نوشهر را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در نوشهر نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و جنگلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای جنگلی در نوشهر شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری mdf نیز کار شده است.
سن بنای این ویلای جنگلی، زیر 5 سال است و نوع سند آن نیز سند ثبتی در نوبت می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای دوبلکس بصورت نقدی است.
عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در نوشهر با تمامی امکانات و بصورت مبله هستند، این ویلای جنگلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید باشد.
در پایان باید عرض کنیم، تمامی قیمت های مندرج در وب سایت توسط مالکین تعیین و پس از بررسی توسط کارشناسان شمینا، در وب سایت قرار می گیرد. بدیهی ست در صورت انتخاب هرکدام از ویلاها جهت خرید، مشاورین شمینا به شما در چانه زنی ها برای تخفیفات معامله، کمک خواهند کرد.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای ساحلی در سرخرود این ویلای ساحلی در سرخرود با بنایی به متراز 200 متر مربع در زمینی به مساحت 200 متر مربع در شهر سرخرود که یکی از شهر های توریستی مازندران می باشد، واقع شده است. نوع سازه ی این ویلا ساحلی در سرخرود – شمال دوبلکس بوده و در مجموع دارای […]

کد: f7678
زمین: 200 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: ساحلی
650,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در نوشهر این ویلای جنگلی در نوشهر با بنایی به متراژ 330 متر مربع و در زمینی با مساحت 330 متر مربع در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته است. این ویلای لوکس و مدرن در شمال – نوشهر دارای سازه ای دوبلکس بوده که جمعاً دارای سه اتاق خواب […]

کد: f8515
زمین: 330 متر
بنا: 330 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
2,000,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در محمودآباد لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در محمودآباد – شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین محمودآباد با بنای دوبلکس به مساحت 145 متر مربع در زمینی به مساحت 200 متر مربع با چشم انداز جنگل و […]

کد: f2417-12
زمین: 200 متر
بنا: 145 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
570,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در رویان این ویلای جنگلی در رویان در بنایی با متراژ 270 متر مربع و در زمینی به مساحت 360 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی رویان واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است. رویان از […]

کد: f6518
زمین: 360 متر
بنا: 270 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,200,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی دوبلکس در محمودآباد اگر به دنبال ویلایی جنگلی در شهر محمودآباد – شمال و در یکی از بهترین مناطق شهرکی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید. نوع سازه این ویلای جنگلی در محمودآباد دوبلکس بوده، متراژ بنای این ویلای جنگلی لوکس و مدرن 180 متر مربع می باشد و در […]

کد: f11-7776
زمین: 240 متر
بنا: 180 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
600,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نور این ویلای مدرن جنگلی در شهر نور و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق نور واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f7748
زمین: 210 متر
بنا: 120 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
450,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو