تماس بگیرید
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 520 متر
بنا: 280 متر
موقعیت: شهری
اتاق: سه
عمر بنا: نوساز
محل ملک: شهرکی
سرویس: دو
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
نور پردازی اصلی
درب ضد سرقت
بدون مشرف
شوفاژ
آیفون تصویری
قابلیت هوشمند سازی دارد
داخل شهرک
پارکینگ
پکیج
کمد رخت خواب
محیطی آرام
چشم انداز زیبا
حیاط سازی
نگهبانی 24 ساعته
آب
استخر
برق
تلفن
حیاط
گاز
توضیحات

خرید ویلا در چالوس
ویلایی شهری در چالوس قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای شهری توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.
موقعیت جغرافیایی این ویلای شهری در چالوس – واقع شده است. همانطور که می دانیم چالوس منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی داشت. خرید این ویلای شهری می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور (چالوس)، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.
قابل توضیح است که این ویلا در شمال – چالوس با متراژی به اندازه 280 متر مربع در زمینی به مساحت 520 متر مربع واقع شده است.
این ویلای شهری دارای سازه ای هیچ بوده و در مجموع دارای سه اتاق و نیز دو سرویس بهداشتی می باشد.
از امکانات داخل این ویلای شهری می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای شهری در چالوس راقب نماید.
از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.
عمر این ویلای شهری در چالوس نوساز است که شیوه پرداخت آن بصورت نقدی و دارای هیچ می باشد.
همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.
امروزه ویلاها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در چالوس – شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان رقم بزند. اگر قصد خرید ویلاهای لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.
گروه مشاورین شمینا می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت شمینا تماس حاصل فرمائید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای مدرن جنگلی در شهر نوشهر و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق نوشهر واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f8559
زمین: 250 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
850,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نور این ویلای جنگلی در نور با بنایی به متراز 180 متر مربع در زمینی به مساحت 250 متر مربع در شهر نور یکی از شهر های توریستی مازندران واقع شده است. نوع سازه ی این ویلا جنگلی در نور – شمال دوبلکس بوده و در مجموع دارای سه اتاق خواب […]

کد: f3251-16
زمین: 250 متر
بنا: 180 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
480,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی دوبلکس در رویان اگر به دنبال ویلایی جنگلی در شهر رویان – شمال و در یکی از بهترین مناطق شهرکی هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمائید. نوع سازه این ویلای جنگلی در رویان دوبلکس بوده، متراژ بنای این ویلای جنگلی لوکس و مدرن 550 متر مربع می باشد و در […]

کد: f6421
زمین: 500 متر
بنا: 550 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
2,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در چمستان این ویلای مدرن جنگلی در شهر چمستان و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق چمستان واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f9256
زمین: 520 متر
بنا: 300 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,200,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا جنگلی در چمستان اگر به دنبال خرید ویلایی لوکس و مدرن در چمستان – شمال هستید ما را در این مقاله همراهی کنید. همانطور که گفته شد این ویلا در شهر ساحلی چمستان قرار گرفته است. شهر چمستان یکی از شهرهای زیبای شمال می باشد که در آن دریا و جنگل فاصله ی […]

کد: f9072
زمین: 280 متر
بنا: 150 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
330,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در نور ویلای جنگلی در نور در بنایی با متراژ 250 متر مربع و در زمینی به مساحت 450 متر مربع در منطقه ی نور واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای سه اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است. نور از جمله شهر هایی در شمال […]

کد: f7221-16
زمین: 450 متر
بنا: 250 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
880,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو