قیمت: 1,250,000,000 تومان
متری: 1,917,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 277 متر
بنا: 375 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: چهار
سند: سند ثبتی
عمر بنا: زیر 5 سال
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: غیر شهرکی
سرویس: چهار
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
جواز ساخت
فاصله تا دریا 2000 متر
دید جنگل
محیطی آرام
نزدیک به شهر
چشم انداز زیبا
نزدیک مرکز خرید
آب
برق
چشم انداز کوه، جنگل، دریا
حیاط
گاز
توضیحات

خرید ویلا در کلارآباد
ویلایی جنگلی در کلارآباد قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید.
موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در کلارآباد – واقع شده است. همانطور که می دانیم کلارآباد منطقه ای است که به دریا و جنگل بسیار نزدیک بوده و می توان با کمترین زمان ممکن به این مکان ها دسترسی داشت. خرید این ویلای جنگلی می تواند برای شما عزیزان علاوه بر داشتن یک ویلای زیبا در بهترین منطقه ی شمال کشور (کلارآباد)، از لحاظ سرمایه گذاری نیز بسیار سودمند باشد.
قابل توضیح است که این ویلا در شمال – کلارآباد با متراژی به اندازه 375 متر مربع در زمینی به مساحت 277 متر مربع واقع شده است.
این ویلای جنگلی دارای سازه ای دوبلکس بوده و در مجموع دارای 4 اتاق و نیز 4 سرویس بهداشتی می باشد.
از امکانات داخل این ویلای جنگلی می توان به سالن بزرگ و دل باز، کابینت ام دی اف، نور پردازی مخفی و… اشاره کرد که می تواند شما را به خرید این ویلای جنگلی در کلارآباد راقب نماید.
از امکانات بیرون ویلا می توان به فضای سبزی اشاره کرد که با گیاهان و گل های زیبا طراحی شده است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند.
عمر این ویلای جنگلی در کلارآباد زیر 5 سال است که شیوه پرداخت آن بصورت نقدی و دارای سند ثبتی می باشد.
همچنین برای خریداران واقعی تخفیفاتی نیز در نظر گرفته شده است که هنگام عقد قرارداد می توان با مذاکره با مالکین محترم مقدار تخفیفات را نیز مشخص نمود.
امروزه ویلاها در شمال کشور با نماهایی مدرن و با متریال های چوب، شیشه یا سنگ طراحی و ساخته می شود، که جزء ویلا های لوکس و مدرن به حساب می یاید. در نتیجه خرید چنین ویلای لوکس و مدرنی در کلارآباد – شمال می تواند، حس لذت بخش و خاطرات خوبی برای شما عزیزان رقم بزند. اگر قصد خرید ویلاهای لوکس را دارید، حتماً ما را در میان بگذارید.
گروه مشاورین شمینا می توانند موارد مشابه بسیاری را با توجه به نیاز شما مشتریان گرامی، پیشنهاد دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس مندرج در وب سایت شمینا تماس حاصل فرمائید.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

کد: 17961
زمین: 250 متر
بنا: 300 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
تماس بگیرید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نور این ویلای جنگلی در نور با بنایی به متراز 155 متر مربع در زمینی به مساحت 200 متر مربع در شهر نور که یکی از شهر های توریستی مازندران می باشد، واقع شده است. نوع سازه ی این ویلا جنگلی در نور – شمال دوبلکس بوده و در مجموع دارای […]

کد: f7743
زمین: 200 متر
بنا: 155 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در رویان ویلایی لوکس و مدرن در شهر رویان با بنایی به متراژ 370 متر مربع در زمینی به مساحت 530 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد. نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده، تعداد اتاق های خواب این ویلا چهار می باشد و […]

کد: f6532
زمین: 530 متر
بنا: 370 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
2,300,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در سلمانشهر – متل قو ویلایی جنگلی در سلمانشهر – متل قو قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید. موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در سلمانشهر – متل قو – واقع شده است. همانطور […]

زمین: 380 متر
بنا: 400 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
2,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای مدرن جنگلی در شهر نوشهر و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق نوشهر واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f8565
زمین: 335 متر
بنا: 290 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
2,400,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در محمودآباد لازم به ذکر است این ویلای جنگلی در محمودآباد – شمال با سازه ای مدرن و امروزی در خوش آب و هوا ترین منطقه جنگلی و مجموعه ای تهرانی نشین محمودآباد با بنای دوبلکس به مساحت 145 متر مربع در زمینی به مساحت 200 متر مربع با چشم انداز جنگل و […]

کد: f2417-12
زمین: 200 متر
بنا: 145 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
570,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو