قیمت: 8,000,000,000 تومان
متری: 4,444,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 1,000 متر
بنا: 800 متر
موقعیت: ساحلی
اتاق: پنج و بیشتر
سند: سند ثبتی
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: تریپلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: چهار
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
قواره اول دریا
جکوزی
روف گاردن
خواب مستر سه
استخر
آب
آلاچیق
آنتن مرکزی
انباری
باربی کیو
برق
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چاه آب
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دو نشیمن
سیستم تصفیه آب
سیستم فاضلاب سبتیک
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
کابینت MDF
کلید نخورده
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
مبلمان
محیطی آرام
موتورخانه هوشمند
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

ویلای ساحلی در رویان

این ویلای ساحلی در رویان در بنایی با متراژ 800 متر مربع و در زمینی به مساحت 1,000 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی رویان واقع شده است.

این ویلای ساحلی در شمال دارای پنج و بیشتر اتاق خواب می باشد و همچنین دارای چهار سرویس بهداشتی است.

رویان از جمله شهر هایی در شمال کشور است که خرید ویلا در آن رونق فراوانی داشته و هرساله تعداد زیادی از گردشگران، در این شهر توریستی و زیبا تصمیم به خرید ویلا می گیرند. از ویژگی های مثبت شهر رویان، نزدیکی آن به دریا و جنگل، هوای پاکیزه و فضای آرامش بخش است.

سن بنای این ویلای ساحلی نوساز بوده و دارای سند سند ثبتی می باشد که شیوه پرداخت این ویلا در رویان بصورت نقدی است.

قسمتی از طبقه این ویلا در رویان – شمال را آشپزخانه ای تشکیل داده است، که اندازه آن برای پخت و پز بسیار مناسب و استاندارد می باشد که دارای امکاناتی همچون هود، کابینت ام دی اف و… است. در بخش دیگر این ویلا در رویان نیز پذیرایی بسیار زیبا با فضایی بسیار مناسب قرار گرفته است که شامل پنچره هایی دارای طبیعتی بکر و ساحلی می شود، که دیدن این مناظر حس خوب و دلنشینی به شما عزیزان انتقال می دهد. دیگر نقاط این ویلای ساحلی در رویان شامل سرویس بهداشتی و دوش با متریال بسیار عالی می شود. دیگر قسمت های این ویلا را اتاق های خواب و مستر تشکیل می دهد که در این اتاق ها کمد دیواری نیز کار شده است.

عزیزانی که به دنبال خرید ویلا در رویان – شمال با تمامی امکانات و بصورت مبله هستند، این ویلای ساحلی می تواند گزینه ای لوکس برای خرید آنها باشد.

یکی از ویژگی هایی که امروزه در خرید ویلا در شمال – رویان  بسیار مهم و حیاتی است و باید به آن توجه نمود خرید ویلایی است که از نظر امنیت سطح بالایی داشته باشد تا در اثر نبودن ساکنان آن هیچ خطری ویلای شما را تهدید نکند.

مشاورین شمینا با تجربه و شناختی که راجع به شهر های شمالی دارند، می توانند مشاوره ای درست و دقیق در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهند.

لازم به ذکر است گروه مشاورین شمینا در هر قراردادی با تخفیفات نقدی از مالکین محترم برای خرید ویلا در رویان به شما عزیزان یاری می رسانند.

در پایان اگر هرگونه سوال و با نیاز به مشاوره جهت خرید ویلا در رویان و یا هرکدام از شهرهای شمالی داشتید می توانید با خیالی آسوده به مشاورین شمینا اعتماد کنید.

 

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلا در رویان این ویلای جنگلی در رویان با بنایی به متراژ 300 متر مربع و در زمینی با مساحت 380 متر مربع در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته است. این ویلای لوکس و مدرن در شمال – رویان دارای سازه ای دوبلکس بوده که جمعاً دارای سه اتاق خواب […]

کد: f6384
زمین: 380 متر
بنا: 300 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در نوشهر اگر قصد خرید ویلا در نوشهر – شمال را دارید، این ویلای مدرن جنگلی در شهر نوشهر و در مجموعه ای شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته و در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق شمال، یعنی شهر ساحلی نوشهر واقع شده است. عمر این بنا […]

کد: f5879
زمین: 450 متر
بنا: 450 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,300,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر شاید کمتر کسی نام نوشهر را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در نوشهر از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. عمر بنای این ویلای جنگلی، زیر 5 سال بوده و دارای سند ثبتی می باشد که شیوه […]

کد: f8549
زمین: 200 متر
بنا: 110 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا جنگلی در سلمانشهر – متل قو این ویلا در شهر سلمانشهر – متل قو و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق سلمانشهر – متل قو قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید. این ویلای جنگلی […]

زمین: 384 متر
بنا: 300 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
4,200,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در رویان این ویلای جنگلی با بنایی به متراژ 270 متری در زمینی به مساحت 360 متر مربع در شهر زیبای رویان که دارای سازه ای مدرن با سازه ی دوبلکس و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. در مجموع دارای چهار اتاق خواب بوده و دو سرویس بهداشتی می […]

کد: f6412
زمین: 360 متر
بنا: 270 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,700,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در کلارآباد این ویلای جنگلی در منطقه کلارآباد به متراژ بنای 400 متر مربع در زمینی به مساحت 500 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال – کلارآباد از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای جنگلی از نوع دوبلکس می باشد که در مجموع دارای پنج و […]

کد: s1119
زمین: 500 متر
بنا: 400 متر
خواب: پنج و بیشتر
موقعیت: جنگلی
4,300,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو