فرصت های سرمایه گذاری در عباس آباد

عباس آباد در شرق استان مازندران واقع شده است و از شمال به نوار ساحلی دریای خزر و از جنوب به منطقه ی کلاردشت می رسد و بین دو شهر نشتارود و سلمان شهر قرار دارد.

 

 

عباس آباد دارای جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد که در ادامه برخی از آنها را بر می شماریم:

غار دانیال
غار دانیال بعد از غار قلعه پاوه در کرمانشاه به عنوان دومین غار آبی یا رودخانه ای در کشور می باشد و از همین روی مورد توجه افراد بسیاری، برای بازدید از این منطقه شده است. ورود افراد غیر بومی به منطقه و زیبایی طبیعی منطقه موجب افزایش خرید و فروش زمین در عباس آباد شده است، لذا سرمایه گذاری روی خرید و فروش ویلا در عباس آباد یک سرمایه گذاری پر بازده خواهد بود.

 

جاده جنگلی کلاردشت به عباس آّباد
این جاده ی جنگلی به خاطر وجود چشمه ها، تنوع درختان، آب و هوای خنک و تازه، یکی از زیباترین جاده های کشور محسوب می شود و شما می توانید در عباس آباد از این زیبایی طبیعی بهره مند شوید.

 

پارک ملی خشکه داران
این پارک به عنوان آخرین باقی مانده ی اکوسیستم جنگلی جلگه ای شمال ایران محسوب می شود و شما می توانید شاهد طبیعت بکر و دست نخورده با انواع گونه های گیاهی و جانوری در این پارک ملی باشید.

 

جنگل مازیچال
جنگل های این منطقه در طبقه بندی جنگل های هیرکانی قرار می گیرند و شما با مشاهده ی طبیعت بکر و زیبای آن می توانید از آن بهره مند شوید.
وجود چنین مواهب طبیعی و خدادادی موجب شده تا گردشگران زیادی برای بهره مندی از طبیعت به این منطقه سفر کنند. ورود گردشگران به عباس آباد موجب پیدایش نیازهای جدیدی شده است که یکی از مهم ترین این نیازها خرید ویلا در عباس آباد می باشد.
شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی اقدام به سرمایه گذاری در عباس آباد کنید زیرا با توجه به آب و هوای مناسب و افزایش ورود گردشگران غیر بومی به منطقه، خرید و فروش زمین در عباس آباد ، یک سرمایه گذاری بدون ریسک تلقی می شود.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه