فرصت های سرمایه گذاری در نوشهر

مناطق شمالی کشور با توجه به برخوردار بودن از آب و هوای مناسب، طبیعت زیبایی را در خود جای داده است. مازندران به عنوان یکی از این استان های شمالی مقصد بسیاری از سفرها می باشد، در این میان یکی از شهرهایی که از دیرباز توجه زیادی را به خود جلب نموده است و موجب ورود گردشگران زیادی به این منطقه شده است، شهر ساحلی و جنگلی نوشهر می باشد.

 

 

اقتصاد در شمال
راه های کسب در آمد در شهر های شمالی مانند نوشهر از طریق کشاورزی، بخش فروشگاهی و خدماتی، سوغاتی ها و گردشگری (توریسم) تامین می شود که در این میان گردشگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا نیازهایی که گردشگر با خود به همراه می آورد، موجب پیدایش کسب و کارهای جدید و در آمدزایی بیشتر خواهد شد.

 

جغرافیای نوشهر
نوشهر از شمال با دریای خزر و از جنوب توسط جنگل های رشته کوه البرز احاطه شده است، تلاقی این دو پدیده طبیعی موجب جلب توجه گردشگران زیادی به این منطقه شده و متناسب با آن سرمایه گذاری در نوشهر افزایش یافته است، همچنین با توجه به تغییرات آب و هوا در برخی مناطق کشور، عده زیادی در حال انتخاب نوشهر به عنوان شهر محل زندگی خود هستند.
همین امر موجب افزایش تقاضا در حوزه خرید و فروش زمین در شمال شده است. از این رو یکی از امن ترین سرمایه گذاری ها در نوشهر که در حال رشد می باشد، افزایش تقاضا برای خرید زمین، ساخت و ساز، خرید و فروش ویلاهای ساحلی و جنگلی می باشد، این افزایش تقاضا موجب افزایش ارزش افزوده ی زمین و ویلا در نوشهر شده است، از این رو سرمایه گذاری روی خرید و فروش زمین در نوشهر به عنوان یک سرمایه گذاری امن تلقی می شود، زیرا حتی با افزایش یا کاهش نرخ تورم، یا افت در بازار مسکن، به علت بالا بودن تقاضا در این منطقه، خرید و فروش زمین در نوشهر همیشه بطور روز افزون دارای ارزش افزوده برای سرمایه گذاران محترم به همراه خواهد داشت.

 

کلام آخر
با توجه به نکاتی همچون آب و هوای عالی، فضای گردشگری مناسب، آرامش و آسایش، نزدیکی به منابع طبیعی همچون دریا، کوه و جنگل و… نتیجه می گیریم سرمایه گذاری در نوشهر می تواند علاوه بر استفاده از این منابع، ارزش افزوده ای کم ریسک برای شما به همراه داشته باشد.

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه