قیمت: 4,000,000,000 تومان
متری: 5,882,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروش
نوع ملک: ویلا
زمین: 350 متر
بنا: 330 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: چهار
سند: سند ثبتی
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: دوبلکس
محل ملک: غیر شهرکی
سرویس: چهار
نوع پرداخت: نقدی
بازار خرید و فروش ویلا خیلی داغ شده. اگر از این ویلا خوشتون اومده، تا فروخته نشده یا قیمتش تغییر نکرده، تماس بگیرید و بازدید کنید.
امکانات
جواز ساخت
نور پردازی اصلی
نور مخفی سقف
درب ضد سرقت
هود
فاصله تا دریا 1500 متر
دید جنگل
MDF کابینت
کاغذ دیواری
کمد رخت خواب
پنجره دو جداره
دیوارکشی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
چشم انداز زیبا
نزدیک مرکز خرید
آب
برق
چشم انداز کوه، جنگل، دریا
گاز
توضیحات

خرید ویلا در سلمانشهر – متل قو
این ویلای جنگلی در سلمانشهر – متل قو با بنایی به متراژ 330 متر مربع و در زمینی با مساحت 350 متر مربع در منطقه ای غیر شهرکی قرار گرفته است.
این ویلای لوکس و مدرن در شمال – سلمانشهر – متل قو دارای سازه ای دوبلکس بوده که جمعاً دارای چهار اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی می باشد.
این ویلای مدرن دوبلکس که به عنوان ویلای جنگلی غیر شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال – سلمانشهر – متل قو هستند، مناسب باشد.
برای نورپردازی بیشتر درون این ویلا در شمال از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی جنگل به کارگرفته شده است. که نشان از توانمندی مهندسان در ساخت این ویلای لوکس در سلمانشهر – متل قو – شمال دارد. اگر قصد خرید ویلایی لوکس و زیبا را دارید، این ویلا می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت خرید ویلا در شمال باشد.
علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، استخردار ، و….اشاره کرد که می تواند خیال شما را در جهت خرید ویلا در سلمانشهر – متل قو آسوده نماید.
سن بنای فوق نوساز است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی بصورت نقدی است.
لازم به ذکر است که قیمت این ویلای جنگلی در هنگام عقد قرارداد قابل مذاکره می باشد و خریداران محترم می توانند تخفیفاتی نیز از مالکین اخذ نمایند.
قراراداد خرید ویلا در شمال – سلمانشهر – متل قو به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا در شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ویلا در شمال – سلمانشهر – متل قو با این مشکلات و اشتباه ها مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه در سلمانشهر – متل قو داشته باشید تا به شما در خرید ویلا در سلمانشهر – متل قو مشاوره های تخصصی دهند.
گروه مشاورین شمینا آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا، زمین و سایر امور ملکی در سلمانشهر – متل قو به شما عزیزان می باشند.
منتظر تماستان هستیم.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نور این ویلای جنگلی در شمال در بنایی با متراژ 150 متر مربع در زمینی به مساحت 270 متر مربع در منطقه ای با آب و هوایی مدیترانه ای و بکر قرار گرفته است. سازه ی این ویلای جنگلی در نور -شمال از نوع دوبلکس بوده که در مجموع دارای دو […]

کد: f16-3057
زمین: 270 متر
بنا: 150 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در رویان این ویلای مدرن جنگلی در شهر رویان و در مجموعه ای شهرکی قرار گرفته است. قابل ذکر است این ویلای جنگلی در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق رویان واقع شده است. فاصله ی این ویلا در شمال تا جاده اصلی و دسترسی به شهر کم […]

کد: f6345
زمین: 760 متر
بنا: 400 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
3,900,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در نور ویلایی لوکس و مدرن در شهر نور با بنایی به متراژ 200 متر مربع در زمینی به مساحت 450 متر مربع با چشم اندازی زیبا و خوش آب و هوا به فروش می رسد. نوع سازه این ویلای جنگلی دوبلکس بوده، تعداد اتاق های خواب این ویلا سه می باشد و […]

کد: f2085
زمین: 450 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,000,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا جنگلی در محمودآباد این ویلا در شهر محمودآباد و در منطقه ای شهرکی واقع شده است. این ویلای جنگلی در یکی ازخوش آب و هواترین مناطق محمودآباد قرارگرفته که هر گردشگری با دیدن این شهر زیبای ساحلی به وجد می آید. این ویلای جنگلی دارای سازه ی دوبلکس به مساحت 200 مترمربع با […]

کد: f12-7611
زمین: 300 متر
بنا: 200 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
850,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در محمودآباد این ویلای جنگلی در محمودآباد در بنایی با متراژ 250 متر مربع و در زمینی به مساحت 400 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی محمودآباد واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای سه اتاق خواب و همچنین دارای دو سرویس بهداشتی است. محمودآباد از جمله شهر […]

کد: f7564
زمین: 400 متر
بنا: 250 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
1,400,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر این ویلای جنگلی در منطقه نوشهر به متراژ بنای 280 متر مربع در زمینی به مساحت 360 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال – نوشهر از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای جنگلی از نوع دوبلکس می باشد که در مجموع دارای چهار اتاق […]

کد: f8490
زمین: 360 متر
بنا: 280 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
930,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو