قیمت: 1,000,000,000 تومان
متری: 1,053,000 تومان
قابل مذاکره
اطلاعات کلی
نوع معامله: فروخته شده
نوع ملک: ویلا
زمین: 550 متر
بنا: 400 متر
موقعیت: جنگلی
اتاق: پنج و بیشتر
سند: سند ثبتی
عمر بنا: نوساز
طبقات ملک: تریپلکس
محل ملک: شهرکی
سرویس: چهار
نوع پرداخت: نقدی
اگر از این ویلا خوشتون اومده، فقط کافیه با کارشناسان شمینا تماس بگیرید و کد f9077 رو بگید تا ویلا های مشابه و بهتری رو بهتون معرفی کنیم.
امکانات
کابینت ممبران
خواب مستر سه
آب
آب نما
آلاچیق
آنتن مرکزی
آیفون تصویری
انباری
باربی کیو
باغ گل و گیاه
برق
پارک بازی شهرکی
پارکینگ
پکیج
پنجره دو جداره
تراس
تلفن
توالت فرنگی
چشم انداز زیبا
حفاظ و دزدگیر
حیاط سازی
داخل شهرک
درب ریموت دار
درب ریموت دار شهرک
درب ضد سرقت
دو نشیمن
دید جنگل
دیوار کشی
سالن بیلیارد
شاه نشین
شوفاژ
شومینه
قابلیت افزایش زمین
قابلیت هوشمند سازی دارد
کاغذ دیواری
کلید نخورده
کمد رختخواب
گاز
گاز رومیزی
محیطی آرام
نزدیک به شهر
نزدیک مرکز خرید
نشیمن
نگهبانی 24 ساعته
نور مخفی سقف
نورپردازی
هود
توضیحات

خرید ویلا در چمستان

این ویلای جنگلی در چمستان با بنایی به متراژ 400 متر مربع و در زمینی با مساحت 550 متر مربع در شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته قرار گرفته است.

این ویلای لوکس و مدرن در شمال – چمستان دارای سازه ای تریپلکس بوده که جمعاً دارای پنج و بیشتر اتاق خواب و چهار  سرویس بهداشتی می باشد.

این ویلای مدرن تریپلکس که به عنوان ویلای جنگلی شهرکی از آن یاد می شود، می تواند گزینه مناسب برای کسانی که به دنبال ویلای جنگلی در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شمال – چمستان هستند، مناسب باشد.

برای نورپردازی  بیشتر درون این ویلا در شمال از پنچره های بزرگ دوجداره با ویوی جنگل به کارگرفته شده است. که نشان از توانمندی مهندسان در ساخت این ویلای لوکس در چمستان – شمال دارد. اگر قصد خرید ویلایی لوکس و زیبا را دارید، این ویلا می تواند گزینه ای بسیار مناسب جهت خرید ویلا در شمال باشد.

علاوه بر امکانات اولیه ای همچون آب، برق و گاز می توان به امکانات دیگر این ویلا همچون انباری، ، و….اشاره کرد که می تواند خیال شما را در جهت خرید ویلا در چمستان آسوده نماید.

سن بنای فوق نوساز است و نوع سند آن نیز سند ثبتی می باشد و چگونگی پرداخت این ویلای جنگلی بصورت نقدی است.

لازم به ذکر است که قیمت این ویلای جنگلی  در هنگام عقد قرارداد قابل مذاکره می باشد و خریداران محترم می توانند تخفیفاتی نیز از مالکین اخذ نمایند.

قراراداد خرید ویلا در شمال – چمستان به ظاهر شاید امری ساده باشد، اما بسیار مهم و پیچیده است، گاه ممکن است شما در خرید ویلا در شمال با قیمت های غیر واقعی مواجه شوید و حتی گاهی اشتباهاً خرید نمایید. برای آنکه در هنگام خرید ویلا در شمال – چمستان با این مشکلات و اشتباه ها مواجه نشوید، می بایست مشاورینی خبره و با تجربه در چمستان داشته باشید تا به شما در خرید ویلا در چمستان مشاوره های تخصصی دهند.

گروه مشاورین شمینا آماده ی هرگونه مشاوره در جهت خرید و فروش ویلا، زمین و سایر امور ملکی در چمستان به شما عزیزان می باشند.

منتظر تماستان هستیم.

حتماً نگاهی به این ملک ها بیاندازید

ویلا

خرید ویلا در محمودآباد اگر قصد خرید ویلا در محمودآباد – شمال را دارید، این ویلای مدرن جنگلی در شهر محمودآباد و در مجموعه ای شهرکی تهرانی نشین با نگهبانی 24 ساعته و در یکی از زیباترین و خوش آب و هوا ترین مناطق شمال، یعنی شهر ساحلی محمودآباد واقع شده است. عمر این بنا […]

کد: f10-7326
زمین: 1,100 متر
بنا: 400 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,500,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلا در رویان ویلایی جنگلی در رویان قرار گرفته است که می خواهیم درباره مشخصات، امکانات و … این ویلای جنگلی توضیحاتی بدهیم، تا شما برای خرید این ویلا اطلاعات کاملی داشته باشید. موقعیت جغرافیایی این ویلای جنگلی در رویان – واقع شده است. همانطور که می دانیم رویان منطقه ای است که به […]

کد: f6545
زمین: 300 متر
بنا: 420 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,400,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در کلارآباد این ویلای جنگلی در منطقه کلارآباد به متراژ بنای 83 متر مربع در زمینی به مساحت 150 متر مربع در یکی از بهترین مناطق شمال – کلارآباد از نظر آب و هوا واقع شده است. سازه این ویلای جنگلی از نوع همکف می باشد که در مجموع دارای اتاق 3 […]

زمین: 150 متر
بنا: 83 متر
خواب: سه
موقعیت: جنگلی
680,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در نوشهر شاید کمتر کسی نام نوشهر را نشنیده باشد و از زیبایی های آن خبر نداشته باشد این ویلای جنگلی در نوشهر از مناطق خوش آب و هوا و بکر شمال واقع شده است. عمر بنای این ویلای جنگلی، زیر 5 سال بوده و دارای سند ثبتی می باشد که شیوه […]

کد: f8549
زمین: 200 متر
بنا: 110 متر
خواب: دو
موقعیت: جنگلی
500,000,000 تومان

ویلا

ویلای جنگلی در رویان این ویلای جنگلی در رویان در بنایی با متراژ 300 متر مربع و در زمینی به مساحت 460 متر مربع در منطقه ی شمال و شهر ساحلی رویان واقع شده است. این ویلای جنگلی در شمال دارای چهار اتاق خواب می باشد و همچنین دارای سه سرویس بهداشتی است. رویان از […]

کد: f6569
زمین: 460 متر
بنا: 300 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
2,600,000,000 تومان

ویلا

خرید ویلای جنگلی در رویان لازم به ذکر است که این ویلای جنگلی در شمال – رویان با سازه ای مدرن و امروزی در منطقه ای بکر و مجموعه ای تهرانی نشین رویان قرار گرفته است، بنای آن از نوع دوبلکس و به متراژ 300 متر مربع در زمینی به مساحت 400 متر مربع با […]

کد: f6573
زمین: 400 متر
بنا: 300 متر
خواب: چهار
موقعیت: جنگلی
1,200,000,000 تومان
دسته بندی
جستجو