رکود بازار، بهترین فرصت برای سرمایه گذاران با تجربه

سرمایه گذاران با تجربه به خوبی می دانند که بهترین فرصت جهت سرمایه گذاری برای خرید ملک شامل (خرید ویلا و خرید زمین در شمال) زمانی است که بازار خرید و فروش ملک از تب و تاب بیوفتد.
چرا که می توانند خرید هایشان را با قیمت های پائین تر و شرایط پرداخت بهتر انجام دهند و در فرصتی مناسب با سودی بیشتر به فروش برسانند و یا حتی با ساخت و ساز ویلا در آن زمین ها، ارزش افزوده ای چند برابری برای ملکشان به ارمغان بیاورند.

 

 

” یادمه اواسط سال ۹۷ که قیمت دلار به بالای ۱۵ هزار تومان رسیده بود ، دوستی داشتم که ۴۰ هزار دلارش رو تبدیل به ریال کرد و باهاش ۱۰۰۰ متر زمین خرید.
اون موقع بعد از خریدش کمی پشیمون شده بود که شاید اشتباه کرده باشه و فکر می کرد نگهداری دلار سود بیشتری براش بوجود میاورد. اما الان بعد از گذشت یکسال ، ارزش دلار کمتر و زمین چند برابر شد.
همیشه افرادی که در خرید زمین سرمایه گذاری می کنند، سودی به مراتب بیشتر و ریسک بسیار کمتری را متحمل می شوند. “

 

آنچه در شرایط کنونی باعث موفقیت سرمایه گذاری در این حوزه می گردد، شناخت کافی از شهرهای شمالی و شناخت موقعیت هر یک از این شهر ها به لحاظ میزان بومی بودن، شناخت مردم منطقه، شناخت محله ای که ملک در آن واقع شده، جنگلی یا ساحلی بودن و راه های دسترسی به این شهر ها و مناطق داخلی آن ها می باشد.

 

مقالات زیر به شما کمک می کنند تا بتوانید شناخت بیشتری نسبت به شهر های شمالی داشته باشید:
متل قو، نگین درخشان شمال
کلارآباد، شهری با چشم انداز ساحل و کوه
نمک آبرود، منطقه رویایی در دل جنگل و دریا
هچیرود، شهر زیبای جنگل و دریا
نوشهر، بهشت طبیعت گردان
رویان، شهر بازارهای محلی
چمستان، شهر جنگل های زیبا
محمودآباد، شهر زیبای ساحلی

 

فرصت های سرمایه گذاری خود به خود اتفاق نمی افتند، بلکه آنها را باید شناسایی نمود. چنانچه به دنبال شناسایی این فرصت ها، خرید زمین در شمال و یا خرید ویلا در شمال به منظور سرمایه گذاری در شمال می باشید، می توانید با گروه مشاورین شمینا تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم در حوزه های فوق را بصورت اختصاصی دریافت کنید.
در نظر داشته باشید که مجموعه شمینا همه فرصت های سرمایه گذاری را در اینترنت بصورت عمومی منتشر نمی کند و فقط با توجه به نیاز های برآورد شده از متقاضیان محترم، فرصت های مناسبی جهت سرمایه گذاری مطلوب در شمال ارائه می نماید.

مشاوره ی سرمایه گذاری: 09123902037

دفتر مرکزی: مازندران - چالوس - خیابان شورا - مجتمع اداری صبرا - واحد 11 info[at]shemina.net

گروه مشاورین املاک شمینا بانک اطلاعاتی بسیار جامع و دقیقی در زمینه خرید و فروش انواع ویلا، زمین، آپارتمان در شمال کشور و در شهر های متل قو - سلمانشهر - کلارآباد - نمک آبرود - چالوس - نوشهر - سیسنگان - رویان - نور - چمستان - محمود آباد و سرخرود دارد و می تواند شما مشتریان گرامی را در حوزه ی خرید و فروش ملک راهنمائی و همراهی کند. جهت اخذ هرگونه مشاوره، با ما در تماس باشید.

سپردن ملک تقاضای ملک جستجو تماس

مقایسه